Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-19 10h52
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo vandaag is mijn dimkaart actief gegaan wanneer mag ik mijn toestel ontvangen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Gwennie031095 afhankelijk van wanneeru het het toestel betseld heeft en of er ook voorrad was. Normaal gezien erop tellen 2 werkdagen. Dus morgen gaat u denk ik uw toestel ontvangen , ten laatste woensdag.
Hallo vandaag is mijn dimkaart actief gegaan wanneer mag ik mijn toestel ontvangen
Hallo @Gwennie031095,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
We zijn intussen twee maanden verder, ik hoop dat je uw toestel intussen al lang hebt ...
Het is altijd fijn als een Triber hier een post plaatst om iedereen op de hoogte te brengen dat zijn probleem opgelost is en hoe het opgelost werd. Die informatie kan nuttig zijn voor vele anderen in dezelfde situatie.
Thx
@Gwennie031095 afhankelijk van wanneeru het het toestel betseld heeft en of er ook voorrad was. Normaal gezien erop tellen 2 werkdagen. Dus morgen gaat u denk ik uw toestel ontvangen , ten laatste woensdag.