Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-24 17h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Hey
Ik heb een simkaarten een tracker zitten, nu heb ik deze al eens herlaad maar na een jaar inschiet saldo vervallen dat begrijp ik. Maar hoelang na de vervallen verlading is de simkaart nog geldig?
Ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat een prepaid kaart vervalt van zodra er niet tijdig opgeladen wordt. Eens die datum voorbij vervalt het eventuele tegoed en is de kaart onbruikbaar.
Dat dacht ik ook, maar ik heb vorig jaar eind maart herlaad en de tracker werkte nog met de sim, dus heb ik vandaag terug herlaad maar vroeg mij af hoelang dit kan. Heb het nu voor de zekerheid al in mijn agenda gezet voor volgend jaar 😜
bedankt voor je reactie
Om het even te kaderen: een prepaid vervalt niet automatisch wanneer er geen tegoed meer op staat. Ze vervalt exact 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, of er nu nog tegoed op staat of niet, dat doet niet terzake.
Je kan dus perfect 11 maanden met een lege kaart rondlopen, en net voor de vervaldag opnieuw iets opladen.
Omgekeerd, je bent alle tegoed dat er nog op de kaart staat kwijt en de kaart werkt niet meer wanneer je langer dan 12 maanden geleden voor de laatste keer herladen hebt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |