- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Simkaart
Hallo heb vorige week een toestel met simkaart met nummer behouden gedaan wij zen nu een week verder nog geen simkaart gezien niks wat kan er aan de hand zijn
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit duurt sowieso vaak een tijdje, in deze bijzondere periode lijkt het mij reëel dat er nog wat extra vertraging op zit. Normaal blijft je oude sim-kaart nog een tijdje geactiveerd. Als het echt te lang duurt kan je de klantendienst proberen bellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Gwenvanryssel95 misschien is er probleem met de post ? Want ook nu zal de post minder vaak langs komen en het hoognodige zal worden geleverd dus een prior zending.Misschien is de brief in de verkeerde bus terecht gekomen , hebben wij hier thuis ook vaak voorgehad. Onze brieven lagen bij de geburen of wij hadden post van drie straten verder. Kan ook zijn dat er iets fout gelopen is bij Orange zelf met de verzending. Je kan in dat geval best via messenger contact nemen en je daar je vraag stellen. Deze zullen dat nakijken en je daarna een antwoord kunnen geven. Eventueel zullen ze een andere simkaart opsturen.
