annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart

Topic gestart op: 29-03-20 14h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Gwenvanryssel95
Gewaardeerd verkenner

Simkaart

Hallo heb vorige week een toestel met simkaart met nummer behouden gedaan wij zen nu een week verder nog geen simkaart gezien niks wat kan er aan de hand zijn 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
emma1
Aspirant verkenner

Dit duurt sowieso vaak een tijdje, in deze bijzondere periode lijkt het mij reëel dat er nog wat extra vertraging op zit. Normaal blijft je oude sim-kaart nog een tijdje geactiveerd. Als het echt te lang duurt kan je de klantendienst proberen bellen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Gwenvanryssel95  misschien is er probleem met de post ? Want ook nu zal de post minder vaak langs komen en het hoognodige zal worden geleverd dus een prior zending.Misschien is de brief in de verkeerde bus terecht gekomen , hebben wij hier thuis ook vaak voorgehad. Onze brieven lagen bij de geburen of wij hadden post van drie straten verder. Kan ook zijn dat er iets fout gelopen is bij Orange zelf met de verzending. Je kan in dat geval best via messenger contact nemen en je daar je vraag stellen. Deze zullen dat nakijken en je daarna een antwoord kunnen geven. Eventueel zullen ze een andere simkaart opsturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen