annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Step bij aankoop Xiaomi 14t pro

Topic gestart op: 09-12-24 15h42

Antwoorden: 2 antwoorden

Tom72
Aspirant verkenner

Step bij aankoop Xiaomi 14t pro

Bij de aankoop stond vermeld dat er een step bij was als geschenk maar wat moet ik ervoor doen om deze te bekomen want deze is niet meegeleverd met mijn nieuwe 

telefoon 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Joy81
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem en had al eens telefonisch contact opgenomen en die hebben niets gezegd over een link dus wacht ik al 3 weken voor niets. Nu heb ik op die link geklikt maar er staan nergens stappen voor de step enkel om nogmaals de telefoon te kopen en dat ben ik niet van plan. Ik de telefoon ook nog totaal niet uit de doos gehaald omdat ik deze speciaal genomen heb voor de step om mijn dochter daar mee te verrassen. Ik zou het op prijs stellen dat ik verder wordt geholpen en als nog de step kan verkrijgen. Als dit niet gaat dan zou ik graag willen weten hoe ik de telefoon terug kan sturen, want dan hoef ik dit dure toestel niet te hebben 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tom72 

Deze gaat nooit standaard geleverd worden. 

Als je de pagina + de voorwaarden had bekeken dan had je gezien dat je op deze link was uitgekomen. Daarin staat wat je moet doen om deze step te verkrijgen. 

Nu heb ik al wat gezocht en als je dus op deze link klinkt dan kom je direct op de juiste pagina uit. Daar dien je jou gekozen toestel aan te klikken , zie mijn voordeel aanvragen, en verder de stappen te volgen. 

Scherm­afbeelding 2024-12-10 om 07.14.54.png

Houd hierbij al je factuur bij + je IMEI nummer wat je nodig gaat hebben.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen