Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-24 09h55
Antwoorden: 2 antwoorden
Sinds kort wordt een inkomende oproep na exact 30 minuten verbroken.
Wanneer ik zelf bel, heb ik dit niet.
Hoe komt dit? Ergens een instelling die ik kan wijzigen of iets wat door orange doorgevoerd werd? Nog nooit eerder dit probleem ervaren, is pas sinds vorige week.
Hey @Tifff ,
Het verbreken van de oproep, gebeurt dit telkens als dezelfde persoon met je aan het bellen is?
Want dit lijkt mij eerder een softwarematige beveiliging van een telefoon.
Ik weet dat Orange een oproep onderbreekt vanaf 180min (dacht ik ooit eens gelezen te hebben) om te vermijden dat je bvb je gsm zou gebruiken als babyfoon, of mocht je gsm per ongeluk naar iemand bellen terwijl die in je handtas/broekzak zit en die zit mee te luisteren... Dit is nog iets, vermoed ik, van in de tijd dat men niet onbeperkt kon bellen en dus moest betalen per minuut.
@Tifff een goedemorgen,
je schrijft niet hou oud je toestel is?
Kan zijn dat daar iets aan scheelt.
Is het jonger dan 2 jaar dan heb je er nog garantie op, neem even contact met je winkel.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |