Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-23 02h05
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben recent overgestapt van Orange naar andere provider voor internet en tv. Alles teruggestuurd zoals gevraagd. Paar dagen geleden krijg ik een melding dat de modem er niet bij zit. Die zat er zeker bij. Als ik het zo hier lees zijn er nog wat mensen die dit probleem hadden. Vind dit toch maar bedenkelijk van Orange. Nog mensen met zelfde ervaring en eventueel de oplossing? Gezien om bewijs van bpost te sturen. Maar ja, ze hebben het ontvangen.
je hebt toch de label gebruikt die je per mail ontvangen hebt, @yello69 ?
retourinstructies_b2c.pdf (orange.be)
Je hebt ook het Track&Trace nummer van je zending - kun je bij bpost zien als en wanneer het afgehaald is
Link upload bewijs bpost Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België
Verder heb ik verleden jaar mijn oude decoder terug gestuurd, zelfs zonder upload bewijs want kreeg er geen in het postpunt. Gevolgd met Track&Trace nummer en gezien dat ze het ontvangen hebben. Nooit miserie mee gehad
good luck
Ik denk dat zijn probleem niet zo zeer een bewijs van opsturen is daar ze toegeven het pakket ontvangen te hebben. Het probleem zit hem hierin dat Orange aangeeft dat één onderdeel, namelijk de modem, niet in het pakket zat.
Hoe ga je zoiets bewijzen? Vrees voor een welles-nietes discussie .... 🤔
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |