annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips & Tricks : overname oud gsm toestel

Topic gestart op: 09-06-20 16h14

Antwoorden: 2 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze
2 2 2,737

Tips & Tricks : overname oud gsm toestel

Voor diegene die uitkijken naar een nieuw gsm toestel is het altijd fijn om ook een korting te krijgen op dat toestel. Die korting krijg je natuurlijk door dat je je toestel koppelt aan je abonnement of omdat Orange zelf de korting geeft als klantenvoordeel. Maar wist je dat je oude gsm die je dan niet meer gaat gebruiken ook geld waard is? Je kan namelijk je oude gsm inruilen bij een Orange shop. Deze zullen bekijken wat op dat moment de dagwaarde is en die dagwaarde kan je ook nog eens als extra korting gebruiken. Soms geeft Orange ook nog eens extra korting erbij vanuit Orange maar dat is niet altijd het geval dus vraag dat zeker na in een shop. 

Moest je een oude gsm hebben liggen en niet gebruiken? Ook die kan je binnen brengen in een shop en ook daar krijg je dan geld voor. Je krijgt het niet in cash maar je kan wel dan het tegoed of je tegoedbon die je krijgt spenderen aan accessoires in de shop. Altijd handig voor een nieuw hoesje , een powerbank of andere dingen. 

Hier   kan je zien wat je oude gsm nog waard is.

 

Kleine tip : 

Moest je de gsm recyclage doen dan verdien je er ook nog eens je badge voor die mee telt in het Orange Thank You programma. Zo geraak je op die manier aan die badge. 

patrick2_0-1647064839337.png

 

2 Opmerkingen
Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.