annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel aankopen

Topic gestart op: 08-07-21 17h11

Antwoorden: 9 antwoorden

Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Toestel aankopen

Hallo,

Even een klein vraagje ivm de kortingen op GSM's.

Als er staat dat een gsm 500 kost ipv 800 euro, indien een Go Intense abonnement van 30 euro (ik heb reeds een Go Intense), bedoelen ze dan:

1) Dat ik bovenop mijn maandelijkse factuur nog eens 30 euro moet betalen om de gsm aan verlaagde prijs te kunnen kopen?

2) Dat mijn Go Intense vanaf nu 30 euro kost ipv 21 (ik heb de promo en betaal maar 21 ipv 30 euro voor de Intense)

3) Ik kan de gsm aan verlaagde prijs aanschaffen, en aan mijn huidige rekening (21 euro) verandert er niets?

En ik ga er van uit dat indien je een gsm aan verlaagde prijs aankoopt, je een bepaalde tijd abo moet blijven?

mvg, Yannick

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Bedankt Tom, dus dat is inderdaad interessant dat ik gewoon 21 euro blijf betalen en geen 30.

Zeker omdat ik toch van plan ben om bij Orange te blijven.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bezoeker1904

In dit geval koop je dus je toestel aan verlaagde prijs , dus  €500 , en je betaald dan maandelijks €30. Je krijgt die 'korting' nu omdat je een love pack hebt dus die korting heeft iedereen altijd in een love pack. 

Maar bij aankoop van een toestel wat gekoppeld wordt aan je abonnement dan vervalt die eerste korting van €9 en betaald je dus maandelijks €30 aan je abonnement. 

Let wel op dat als er staat smart data €5 , €10 of €15 dat de gekozen startdata bij die €30 komt. 

Voorbeeld: toestel aan €500 , abonnement aan €30 + smart data €10 = €40 per maand je totaal factuur.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Michawilly
Gewaardeerd verkenner

Denk dat ze bedoelen als je die gsm lage prijs wilt kopen dat u abonnement verhoogd word 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Bezoeker1904 

Ik denk  nr 3

Wat de duur aangaat ziet het er 12 maand uit.

Kies je toestel op de website

(1) Ja - ik heb al een abonnement

(2) Ik wil mijn Go abonnement behouden

(3) Wat is mijn huidig abonnement ?

Je gsm nr daar invullen, je krijgt een sms met een code die je dan moet ingeven

Daarna kun je onderaan de voorwaarden (aflossingstabel) bezien - bij het abonnement dat je hebt, ook het aantal maanden

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Bezoeker1904  goedenavond.

Al ik in jouw schoenen zou staan zou ik naar de dichtstbijzijnde winkel gaan

en daar alles vragen dan ben je zeker.  Succes.

Deze krijg je ook.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen