Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Tinnemie
Aspirant verkenner

Toestel

Maandag 23 maart Sim kaart besteld voor de dochter. Dinsdag volgens planning aangekomen. Dinsdag 24 maart gsm toestel besteld, namelijk iPhone XR. Dochter krijgt gsm nu vroeger aangezien juf vraagt om groepsgesprekken en dergelijke met de klasgenootjes. We krijgen een bevestigingsnummer. Donderdag 25 maart nog geen track en tracé dus beginnen met dagelijkse telefoontjes naar Orange. Ondertussen 6 telefoons verder. Ze vinden gsm nergens terug. Dossier opgestart en is naar een achterliggende dienst gestuurd. Gisteren werd aan telefoon gezegd dat er een hoge prioriteit aan gegeven werd en er binnen de 24 uur iemand ons zou opgebeld hebben met hoe het verder moetNiet gebeurd. Vandaag zeggen ze weer 48 uur geduld. Ondertussen al een week abonnement aan het betalen, op een Sim kaart die daar ligt, een verzekering op het toestel en het geld gaat van de rekening maar dus nergens een gsm. Wij zijn het nu wel beu en voelen ons absoluut niet tevreden. Zelfs een mail kan je niet sturen naar een supervisor van de telefonistes. Laat staan dat je iemand aan de lijn kriigt. Dit is toch niet meer normaal, wel?

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Maandag 23 maart Sim kaart besteld voor de dochter. Dinsdag volgens planning aangekomen. Dinsdag 24 maart gsm toestel besteld, namelijk iPhone XR. Dochter krijgt gsm nu vroeger aangezien juf vraagt om groepsgesprekken en dergelijke met de klasgenootjes. We krijgen een bevestigingsnummer. Donderdag 25 maart nog geen track en tracé dus beginnen met dagelijkse telefoontjes naar Orange. Ondertussen 6 telefoons verder. Ze vinden gsm nergens terug. Dossier opgestart en is naar een achterliggende dienst gestuurd. Gisteren werd aan telefoon gezegd dat er een hoge prioriteit aan gegeven werd en er binnen de 24 uur iemand ons zou opgebeld hebben met hoe het verder moetNiet gebeurd. Vandaag zeggen ze weer 48 uur geduld. Ondertussen al een week abonnement aan het betalen, op een Sim kaart die daar ligt, een verzekering op het toestel en het geld gaat van de rekening maar dus nergens een gsm. Wij zijn het nu wel beu en voelen ons absoluut niet tevreden. Zelfs een mail kan je niet sturen naar een supervisor van de telefonistes. Laat staan dat je iemand aan de lijn kriigt. Dit is toch niet meer normaal, wel?

Ugh @Tinnemie,

Heb je eidelijk je toestel gekregen? Heb je al contact met het webcare tribe gehad?

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Tinnemie
Aspirant verkenner

Nee we hebben het na meerdere weken opgegeven. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd en op een ander besteld. Als je na 10 tallen keren telkens een ander verhaal te horen krijgt geraakt het vertrouwen wel zoek. 

vriendelijke groeten 

0 pluimen

Nee we hebben het na meerdere weken opgegeven. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd en op een ander besteld. Als je na 10 tallen keren telkens een ander verhaal te horen krijgt geraakt het vertrouwen wel zoek. 
 

vriendelijke groeten 

Dit is jammer om te lezen ! Totem begrijpt wel je frustratie ! Na deze crisis komen alle onze diensten weer in orde ! Momenteel is het inderdaad moeilijk !

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Tinnemie met alle respect maar het is voor iedereen een vervelende tijd op dit moment. Ik begrijp heel goed dat je een bestelling graag op tijd hebt en zeker als men ervoor betaald zodat je ook daadwerkelijk gebruik kan maken voor het geen je besteld hebt. Maar er zijn een aantal factoren die er aan verbonden zijn waar Orange niet overal voor tussen zit. Natuurlijk verwacht een klant een oplossing en Orange zal ook meewerken aan een oplossing maar nu zijn er twee partijen waar u aan verbonden bent. 

De logische reactie die u maakt door Orange te contacteren is juist ,  u plaatst daar toch de bestelling. Maar dan komt de Bpost daar tussen en zal u pakket moeten ophalen uit een depot en dan versturen naar u toe. Het enige wat Orange nu kan doen voor u is de betreffende ' klacht ' door sturen naar een andere dienst en deze zullen met de Bpost moeten contacteren betreft info over uw bestelling. Deze moeten het ook nakijken wat het probleem kan zijn. Misschien is / was er geen voorraad meer of toch iets anders mis gegaan.

Dat het nu over druk is bij de klantendienst en het webcare team is ook omdat de shops nu dicht zijn en dat wil zeggen dat alle vragen naar hun toe gaan. Daarbij komt ook nog eens dat er lopende zaken en of dossiers ook behandeld dienen te worden. U wil denk ik niet weten hoe het er aan toe gaat nu in het callcenter maar wil u er wel een antwoord opgeven : ongelofelijk druk waardoor er een Que staat waar je niet tegen op kan werken. Iedereen wil een oplossing en ja bij de ene persoon is dat direct opgelost en bij weer andere personen duurt het langer of het wordt een dossier. Al bij al opgeteld zijn kan dat veel werk opleveren nu voor Orange. 

Dat Orange geen mails meer behandeld is een keus die ze gemaakt hebben. Dit heb ik ook al eens gevraagd en ze hebben er voor gekozen geen mail behandeling meer te doen. Misschien voor sommige niet fijn maar daar hebben ze dan messenger voor , het webcare team. 

Op dit moment zijn er meerdere diensten die niet op tijd leveren , heb dat ook nu zelf aan de hand. Nu kan je niks anders dan online bestellen maar ze moeten het ook verwerkt krijgen en dan nog eens geleverd krijgen. En met al die extra opgelegde maatregelen en al die andere die ook bestellen zal het niet veel sneller gaan dan het nu is.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen