annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toesteltype : Ideeën voor een nieuw toestel

Topic gestart op: 27-04-20 10h59

Antwoorden: 5 antwoorden

MamaRyanElena
Gewaardeerd verkenner

Toesteltype : Ideeën voor een nieuw toestel

Ik ben van plan om binnenkort een ander toestel te halen, heb wel een abonnement. Waar zijn jullie tevreden van en waarom?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Aiko
Veteraan verkenner

Ik zou je zeker de Samsung Galaxy a20e aanraden.

Hij is niet zo duur, hij heefd een dubbele camera op de achterkant en gaat heel vlot

Mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MamaRyanElena  dan is als eerste belangrijk te weten wat voor besturingssysteem je wil hebben , Android of IOS. 

Met Android heb je meer keus niet enkel aan Apps om te gebruiken en erop te zetten maar ook aan toestellen. Het werkt dus samen met Google en je kan kiezen uit honderden toestellen van 100 euro tot 1600 euro. Vanaf 64 Gb opslag in je toestel en sommige ondersteunen een geheugenkaartje.

Je kan ook gaan voor IOS ( Apple ). Er staan Apps op de toestellen en in de App store. Je bent verplicht te gebruiken wat Apple erin heeft staan. Je kan enkele toestellen kiezen van 500 tot 1600 euro. Oh ja de opslag begint bij 64 GB per toestel en er kan geen geheugen kaartje in.

Al met al Apple en Google ( Android ) bieden toestellen maar zoals je direct al ziet is Apple duur. Eigenlijk maakt tegenwoordig elke fabrikant kwaliteit's toestellen daar kan je niks van zeggen. Het is meer wat jij wil hebben Android of IOS dat is de vraag.

Ik heb Apple een Iphone omdat ik daar graag mee werk en mijn toestellen goed op elkaar afgestemd ermee zijn , heb ook een macbook een tablet van Apple en een watch. Mijn partner heeft Android en dat werkt ook goed. 

Dan is de vraag voor jou ook wat moet dat toestel kunnen en ben je model fotograaf dus heb je de beste camera nodig. Heb jij 10000 foto's dat je zoveel opslag nodig hebt of niet. Speel je games heel de dag of gebruik je jou toestel veel per dag heb je toch wel iets aan de grotere batterij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MamaRyanElena
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Wil wel gewoon bij android blijven. Heb hier kindjes, waaronder 1 van 2 jaar dat nogal vaak de telefoon komt brengen. Dus ik ga voor mijn portemonnee niet gaan voor een apple 🤣🤣🤣. Anders kan ik de week erachter een nieuwe kopen. We hebben ook nogal een speelse hond �

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MamaRyanElena  met Android heb je dus veel keus aan toestellen. Het budget is dan ook belangrijk wil je 1000 of misschien 1600 euro tellen of 100 euro. Als ik je een aanrader kan geven mijn partner heeft de Huawei p30 , de gewone dus geen Lite of pro versie. Die is klein en handig in gebruik. Mijn partner is daar zeer tevreden van misschien kan dat iets voor je zijn. Maar er zijn meer merken he.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen