Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 13h57
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb onlangs mijn abonnement geüpgraded van Koala naar GO Plus.
Is het de bedoeling dat mijn gsm zolang onbruikbaar is of lig het aan mij?
@ItzMitch23 is je probleem inmiddels al opgelost?
Zo ja dan kan je de post aanduiden als oplossing die je het meeste geholpen heeft. Op die manier help je andere Tribers ook weer verder.
@ItzMitch23 als je een upgrade doet naar een ander abonnement dan zou dat doorgaans 48 uur minimaal kunnen duren. Daarna zal je een sms moeten krijgen met het verzoek de gsm uit en terug in te schakelen dan is je abonnement in orde. Moest je nu al te lang wachten kan je of de klantendienst bellen of een berichtje sturen via Facebook Messenger ( webcare team ). Dan zal dat na gekeken moeten worden wat er mis gelopen. Misschien zijn er te veel aanvragen op het waardoor het trager loopt dan normaal maar daar weet ik niks van dat kan enkel iemand van Orange je vertellen.
@patrick2 dat is het probleem, ik heb die sms al ontvangen voor mijn gsm te herstarten maar dat herstarten duurt al meer dan een uur.
@ItzMitch23 herstart je toestel niet of blijft die hangen tijdens de herstart? Kan je daar iets meer uitleg rond geven.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |