annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Upgrade naar GO Plus : GSM onbruikbaar

Topic gestart op: 06-10-20 13h57

Antwoorden: 10 antwoorden

ItzMitch23
Gewaardeerd verkenner

Upgrade naar GO Plus : GSM onbruikbaar

Ik heb onlangs mijn abonnement geüpgraded van Koala naar GO Plus.
Is het de bedoeling dat mijn gsm zolang onbruikbaar is of lig het aan mij?

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
ItzMitch23
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ik zit een uur te staren naar het logo Samsung terwijl die herstart en niks nieuws.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@ItzMitch23  dat heeft niks te maken dan met de upgrade dan ligt het aan je toestel. Nu hoor ik je al zeggen dat kan niet want voor die overschakeling deed die dat niet maar de overschakeling staat hier helemaal buiten van. Zou hem eens uitzetten even laten liggen en straks opnieuw proberen. Moest het niet gaan kan je ook eens de simkaart eruit halen en opstarten en zien of die dan wel opstart. Maar dat zou mij technisch gezien wel verbazen moest die dan wel opstarten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ItzMitch23 

Ik lees hier nog, vooral op de Franstalige versie van Tribe, dat er mensen zijn met dat probleem.

In vind dat vreemd, want ik ben zelf heel recent overgestapt van Koala Smartphone naar GO Plus. Ik heb dat via de app op de foon zelf gedaan.

Ik kreeg de sms vrij snel en heb mijn foon dan ook herstart. Onmiddellijk alles functioneel, met uitzondering van de Visual Voice Mail, maar dat is een ander verhaal.

De overgang op zich was dus zo goed als onmiddellijk en volledig functioneel. Behalve de klantenzone op PC, dat heeft even geduurd voor die ook aangepast was naar het nieuwe tarief, maar dat was een kwestie van enkele uren en niet belangrijk voor het functioneren van de foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ItzMitch23 

Wat voor een foon heb je? En heb je mss toevallig op het moment van de overgang ook een upgrade van uw toestel binnengekregen? Dat zou een en ander wel kunnen verklaren ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  het is een Samsung want het logo blijft erop staan : Samsung 

@ItzMitch23  klopt dat wat @Cdt24801  zegt dat je ook een update hebt gehad van Samsung zelf?

Heb je de simkaart ook al eens eruit gehaald en terug herstart? Zien wat dat met zich mee brengt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen