Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-23 16h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo iedereen
Ik heb een probleem met mijn Sim-kaart
Mijn batterij is uitgevallen en nu probeer ik terug in te loggen op mijn toestel.
Hij vraagt mijn 8-cijferige puk-code, die ik gelukkig bij heb. Hierna vraagt hij om een nieuwe pin-code in te stellen voor mijn Sim-kaart. Hierna bevestig ik nog eens.
Nu zegt hij dat ik opnieuw mijn 8-cijferige puk-code moet ingeven en daarna opnieuw een nieuwe pin-code. M.a.w. ik draai rondjes... Iemand een idee hoe ik hier uit raak?
Alvast bedankt
Als je jou pin code kwijt bent en je moet de puk code ingeven dan is het de bedoeling dat je een nieuwe pincode ingeeft. Die nieuwe pin code even herhalen en dan kan je je gsm weer gebruiken.
Vergeet niet dat je je puk code maar 10 keer kan proberen daarna is alles geblokkeerd.
Dag Patrick2
Dat doe ik ook hoor, ik geef een nieuwe pin-code in, herhaal dit en daarna moet ik opnieuw mijn puk-code ingeven. Ik blijf dus rondjes draaien.
Hierna zegt hij dat ik nog 6 kansen heb om een puk-code in te geven...
Zet je toestel eens uit , haal ff de simkaart eruit en probeer het nog eens. Op die manier is er even geen connectie meer op het netwerk.
Dag Patrick
Ik heb het geprobeerd, nog steeds hetzelfde... 😞