Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-11-22 19h21
Antwoorden: 1 antwoord
Ik verhuis buiten België en heb mijn love duo pakket op voorhand (15 januari 2023) opgezegd. Orange heeft nu foutief het fixed line internet afgesloten op 10 november en mij love duo in een Go intense gewijzigd. Heeft iemand ervaring met dit ongedaan te maken en het internet terug te herstellen zonder dat er opnieuw een abonnement moet aangevraagd worden? Telefonisch kon men mij niet helpen aangezien het call center van orange alleen maar standaard aanvragen kan behandelen. Begrijpen dat Orange een fout gemaakt heeft en dat het normaliter is dat ze dit erkennen en een poging om dit te herstellen is ook boven de competentie van de mensen die op dit call center werken. Bij de Orange shop kan men je ook niet verder helpen want zij behandelen enkel mobiel internet. Is er iemand van Orange zelf die je kan verder helpen en zo ja kan je mij e-mail of telefoon geven?
Hier gaat de backoffice tussen moeten komen voor een heractivering.
Je moet de klantendienst contacteren maar zij zullen via een dossier dit moeten door sturen en dan dient de backoffice de rest te doen. Moest je niet telefonisch verder raken dan kan je Messnger gebruiken moest je Facebook hebben. Zij kunnen dit ook doorgeven en zullen je dan van een antwoord voorzien als ze iets weten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |