annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vele promoties op toestellen

Topic gestart op: 13-11-20 11h48

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vele promoties op toestellen

Heb je niet genoeg aan de promotie op de Go Unlimited ? Dan zijn er ook nog mooie promoties op de toestellen. Want Orange pakt alvast uit met scherpe prijzen , mooie kortingen en er zijn zelfs cadeaus te krijgen bij bepaalde toestellen. Dus voor wie nog iets zoekt om met de feest dagen cadeau te doen dan is het nu zeker de kans. Of natuurlijk een nieuw toestel willen hebben voor zichzelf. 

Vergeet ook niet om direct eens te kijken voor een leuke accesoires want ook daar krijg je nu 50% korting op!

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm

 

Bekijk ook eens de pagina van cashback en geschenken want daarin staan de toestellen waar je een geschenk of een cashback op krijgt. 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/cashback-en-geschenken

 

En voor die nog even kunnen wachten nog even een reminder , had daar al een topic over gedaan  , maar 27 November is het Blackfriday. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Needygirl
Gewaardeerd verkenner

Hey Patrick! 

Ik krijg de klantenlijn niet te pakken, dus even via deze weg 😄

Ik heb een Go Intense abonnement en ik was eens aan het zien voor een iPhone SE, maar ik ben niet helemaal mee.. Kan ik met mijn bestaand abonnement (zonder te upgraden naar unlimited, want dat heb ik niet nodig..) een iPhone SE kopen? En zo ja, hoeveel kost me dat dan exact? Is dat een maandelijkse afbetaling? Nu betaal ik 30 euro per maand..

 

Bedankt alvast voor je antwoord!

 

Groetjes!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Needygirl  je kan zeker de iPhone SE nemen met je bestaande abonnement geen enkel probleem. Je dient de iPhone SE wel met smart data te nemen zoals ik heb gezien dus er komt een klein bedrag per maand bij. 

 

Je hebt nu een Go Intense -- € 30 per maand. 

Nu kun je kiezen hoeveel korting jij wil hebben , daarom staat het voorbeeld hierbij. Moest je smart data 1 GB kiezen betaal je voor je toestel € 189 - en die € 10 betaal je extra per maand bij je abonnement. Dan betaal je dus € 30 + € 10 = € 40 per maand

Kies voor meer korting , dus je wil € 79 betalen voor je toestel betaal je : € 30 + € 15 = € 45 per maand. Als laatste kan je kiezen de € 29 , maar die is speciaal voor black friday dus weet niet hoe lang die nu actief blijft dus ik laat die berekening even eruit. 

Nu is het aan jou de keus wat je wil nemen aan smart data. Het beste gaat zijn de smart data van € 10 per maand. Je hebt dan 1 GB per maand extra gratis data en je afbetaling vind je hier terug :

https://eshop.orange.be/nl/amortissement/?device=9500563&option=AO000266&plan=CO000307

 

 

Schermafbeelding 2020-11-28 om 01.28.04.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Munneke
Veteraan verkenner

hier zwaar aan het twijfelen wat ik ga doen...  

heb een iphone 6s voor prive gebruik, maar die batterij gaat zó verdomd snel leeg 😞  Maar zou nog een 93€ moeten betalen hiervoor.
Met mijn iphone 8 (van het werk) heb ik geen problemen met de batterij.  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke  het zal je overweging zijn wat je wil doen hé. Is het jou die €93 waard om de restwaarde te betalen en dan een nieuw toestel te kopen of ga je wachten tot na je restwaarde , dus je contract uit doen , en elke dag een peer keer je toestel opladen ? 

De black friday is eenmalig maar de toestel kortingen altijd bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen