Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-03-22 19h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb dringend hulp nodig want ik heb mijn gsm echt nodig......
Deze middag heb ik 3x de verkeerde pin code ingetikt bij het heropstarten van mijn gsm.
Aangezien ik mijn kaartje met puk code thuis liggen had kan ik dat pas nu doen.
Maar.......
als ik mijn puk code intik, vraagt die een nieuwe pin code. Dan krijg ik het bericht dat het een verkeerde puk code is. Ik heb nu dus maar 6 pogingen meer om de 'juiste' puk code in te voeren.
Ik heb geen andere telefoon, kan blijkbaar niet rechtstreeks verbinding maken naar de klantendienst want geen telefoon.......
dringend hulp nodig........
alvast bedankt.....
Beste is naar een orange winkel te gaan denk ik. Ze kunnen dat dan daar regelen voor u. Succes
@dinoradja goedemorgen, heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?
Zo ja mag je dat antwoord als oplossing aanvinken.
Je zegt dat je uw PUK code van uw kaartje hebt afgelezen. Je kan echter uw correcte PUK code ook terugvinden in uw klantenzone. Bij de eigenschappen van uw telefoon.
Dan ben je zeker dat je de juiste PUK code gebruikt.
Hier zie je wat ik bedoel: