Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-03-22 19h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb dringend hulp nodig want ik heb mijn gsm echt nodig......
Deze middag heb ik 3x de verkeerde pin code ingetikt bij het heropstarten van mijn gsm.
Aangezien ik mijn kaartje met puk code thuis liggen had kan ik dat pas nu doen.
Maar.......
als ik mijn puk code intik, vraagt die een nieuwe pin code. Dan krijg ik het bericht dat het een verkeerde puk code is. Ik heb nu dus maar 6 pogingen meer om de 'juiste' puk code in te voeren.
Ik heb geen andere telefoon, kan blijkbaar niet rechtstreeks verbinding maken naar de klantendienst want geen telefoon.......
dringend hulp nodig........
alvast bedankt.....
Als je op het punt ben dat je je pukcode dient te gebruiken en die is juist ingegeven dien je een andere pincode aan toemaken. Je oude is gedeactiveerd door de verkeerde in te geven. Dus nu moet je een andere zelf bedachte pincode ingeven. Als je dat gedaan hebt zal die vragen om het nog eens te herhalen en dan is je nieuwe pincode actief.