Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ilias0511
Aspirant verkenner

Verkeerde telefoon meegekregen

OPGELOST

Beste mensen,

Ik ben dinsdag naar de Orange shop gegaan in de Wijnegem Shopping Center om een IPhone XS te kopen met een afbetalingsplan. Eenmaal in de auto heb ik de verpakking opengemaakt en zag ik dat de telefoon groter was dan verwacht. Bij nazicht van de factuur bleek dat ik een IPhone XS Max had aangekocht, ik heb nochtans duidelijk gezegd dat ik een IPhone XS wou. Het was al sluitingstijd dus ben ik pas de dag erna teruggaan maar was de verkoper in kwestie niet aanwezig. Zijn collega vertelde mij dat dit door de manager opgelost zal moeten worden maar dat de verkoper in kwestie er ook bij zal moeten zijn. 

 

De dag erna dus terug geweest naar de Orange shop, de verkoper in kwestie aangesproken en krijg ik te horen dat hij GEEN fout heeft gemaakt en dat ik om die telefoon gevraagd had(en dat weet hij 100% zeker 2 dagen en 100den klanten later). Er werden mij een aantal verwijten naar het hoofd geslingerd omdat het plastiekje er af is gehaald, dus dat ik de gsm misschien kan laten vallen hebben, waterschade kan hebben etc.. terwijl ik gewoon een verzekering heb afgesloten op die telefoon. Ik heb enkel naar de telefoon gekeken en voor de rest niet aangeraakt, niet in de lader gestoken of niets. 

Ze willen dus de telefoon niet omwisselen, maar ik wil absoluut deze telefoon niet houden omdat ik echt de XS wou. Ik heb dan gevraagd om de manager te spreken, waarbij de verkoper in kwestie even het achterkamertje is in gelopen en terug buiten kwam. Hij had zogezegd de manager gesproken en zij had hetzelfde gezegd als wat hij zei. Ik geloofde dit niet en wou zelf met de manager spreken. Uiteraard hebben ze mij dit niet toegelaten, ik ben daarom naar informatie gaan zoeken om verdere stappen te ondernemen en in contact te komen met de shopverantwoordelijke. Ik ben tot nu toe zeer slecht bediend geweest qua dienst na verkoop, terwijl er bij de verkoop geen vuiltje in de lucht hing. Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen met wat advies. 

Ik heb ondertussen testaankoop gecontacteerd en de Orange hoofdzetel gebeld maar daar moet ik nog wachten op een antwoord.  

Anyone? 

Alvast bedankt!

 

Ilias

 

 

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Zoë
Ervaren verkenner

Beste!

ik ben er na bijna 2 jaar pas achtergekomen dat ik voor een XS aan het betalen ben terwijl ik een XR gekocht heb ahaha, geen idee wat ze mij hiervan gaan helpen, maar ook ik ga eens navraging doen! Is natuurlijk wel wat prijs verschil.. 

 

laat zeker iets weten hoe het afliep bij u!

Groetjes!

 

0 pluimen
Cdt24801
Leidende sjamaan

@Zoë 

En wat staat er op uw factuur? Een XS of een XR?

Als er XS staat vrees ik dat je bijna twee jaar later niet meer moet afkomen voor een compensatie ...

Tenzij er op uw factuur een serienummer staat en dit nummer overeenstemt met de XR die je hebt. In dat geval zou het nog wel eens kunnen lukken.

 

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zoë
Ervaren verkenner

Haha we will see. En anders is het jammer eh.

was heel toevallig gekomen omdat ik bijna afbetaald ben, dus een andere wou en toen dacht ik huh? Op mn factuur sta iet anders als in mijne gsm zelf ahha achja well see.. ben super tevreden van orange dus ik ga echt niet vervelend doen hiervoor

grtjs

0 pluimen
Missflower97
Gewaardeerd verkenner

Is dit al opgelost? Wat een vervelende situatie zeg 

Leden met de meeste pluimen