Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-21 16h24
Antwoorden: 2 antwoorden
nu is mijn gsm die ik heb aangekocht bij orange stuk gegaan. Ik bel naar orange na lange tijd gaan ze enveloppe versturen waar ik gsm kan insteken en opsture. Vervolgens kan ik terug bellen naar de verzekering want nog steeds geen enveloppe mogen ontvangen. Zijn we ondertussen al 14 dagen verder. Oke ik krijg één vervangtoestel want een nieuw krijg je niet. Dus ik betaal vrijdags €50 voor dat vervangtoestel. Zaterdag komt er melding op toestel dat het geen origineel apple batterij zou hebben en geeft het 0% aan. Dus maandag kon ik terug bellen voor weer nieuwe enveloppe om dit toestel dus terug te kunnen sturen. Weer krijg ik geen envloppe aan. Ale uiteindelijk krijg ik die enveloppe dus kan ik gsm opsturen. Dit spelletje is al van 26augustus bezig dat ik eerste contact gehad heb met de verzekering heb gehad. Ik ben alleenstaande mama en dus al heel lang niet bereikbaar als ik de gsm van mijn zus niet kon gebruiken. Als ik bel naar orange word ik vaak afgesnauwd en mijn geduld geraakt echt op. Wat kan ik hieraan doen?
Groetjes
@Joy7 goedemorgen,
neem contact op met FB-Messenger
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Hopelijk weten zij verder raad met je probleem.
het enige dat ik erop kan zeggen , hopelijk is het snel opgelost.
Het is de reden dat ik nooit meer een verzekering neem. Heb dit ook al aan de hand gehad ( andere provider ) en een verzekering genomen. Toestel ging kapot ( ook Iphone ) en heb die moeten opsturen. Na 4 maanden wachten kreeg ik mijn geld terug omdat Apple deze niet kon maken.
Bij deze zit er de verzekering tussen en het Apple depot waar die gemaakt wordt. Die kijken letterlijk alles eerst na wat er kapot is en hoe dit kapot is gegaan. Hier zit dus Orange eigenlijk voor niks tussen aangezien die het door geven aan de verzekering.