annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen go unlimited

Topic gestart op: 24-03-21 20h42

Antwoorden: 4 antwoorden

Fabdec
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen go unlimited

Sinds gisteren heeft men mij overgeschakeld van Arend naar go unlimited, er was klaarblijkelijk geen optie om Arend te behouden.

Bij Arend was mijn voicemail uitgeschakeld, nu blijkt dat dit onmogelijk zou zijn met go unlimited

Bij andere operatoren is dit helemaal gn probleem.

Dat het onmogelijk is lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk

Weet iemand een oplossing, anders Ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere provider

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Ben21
Gewaardeerd verkenner

Persoonlijk gebruik ik ook de voicemail niet.

De helpdesk verzekerde me vorige week nog dat het bij de abonnementen wel degelijk mogelijk is de voicemail uit te schakelen. Bij de herlaadkaarten niet, bij de abonnementen dus wel.

Als je wat ze daar zeggen echter aftoetst aan de praktijk ontdek je snel dat het dus zowel bij een abonnement als bij een herlaadkaart niet mogelijk is.

Ik overweeg persoonlijk naar een abonnement over te stappen, maar als ik jouw negatieve ervaring lees ga ik me daar toch even over bezinnen.

De hier geposte workarounds lijken me trouwens te omslachtig om toe te passen, mijn idee is overigens dat voicemail uitschakelen (het liefst) officieel moet kunnen gebeuren.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ben21 

Jouw mening is evenveel waard als die van iemand anders, maar Orange heeft dus een andere mening .. En daar kunnen wij dus niks aan doen buiten eens protesteren ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Fabdec 

Zoals @Cdt24801 zegt is het niet meer mogelijk uw voicemail uit te schakelen met de go tariefplannen , ik persoonlijk wist dit ook niet toen ik maand terug Orange klant werd , nu ik vind dit niet zo erg , heb die dan ook ingesteld.

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fabdec 

Wanneer je even de zoekmachine gebruikt zul je merken dat dit onderwerp reeds meermaals aan bod gekomen is.

Het antwoord is, helaas voor velen: neen, er is geen "normale" manier om de voicemail op de GO abo's uit te schakelen. Ook de klantendienst kan dit niet voor u regelen.

Er zijn wel enkele work-arounds gepost die een enigszins aanvaardbaar resultaat opleveren, maar dat moet ieder voor zich dan uitmaken. Officieel kan het niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen