Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-03-21 20h42
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds gisteren heeft men mij overgeschakeld van Arend naar go unlimited, er was klaarblijkelijk geen optie om Arend te behouden.
Bij Arend was mijn voicemail uitgeschakeld, nu blijkt dat dit onmogelijk zou zijn met go unlimited
Bij andere operatoren is dit helemaal gn probleem.
Dat het onmogelijk is lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk
Weet iemand een oplossing, anders Ben ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere provider
Alvast bedankt
Persoonlijk gebruik ik ook de voicemail niet.
De helpdesk verzekerde me vorige week nog dat het bij de abonnementen wel degelijk mogelijk is de voicemail uit te schakelen. Bij de herlaadkaarten niet, bij de abonnementen dus wel.
Als je wat ze daar zeggen echter aftoetst aan de praktijk ontdek je snel dat het dus zowel bij een abonnement als bij een herlaadkaart niet mogelijk is.
Ik overweeg persoonlijk naar een abonnement over te stappen, maar als ik jouw negatieve ervaring lees ga ik me daar toch even over bezinnen.
De hier geposte workarounds lijken me trouwens te omslachtig om toe te passen, mijn idee is overigens dat voicemail uitschakelen (het liefst) officieel moet kunnen gebeuren.
Jouw mening is evenveel waard als die van iemand anders, maar Orange heeft dus een andere mening .. En daar kunnen wij dus niks aan doen buiten eens protesteren ... 🤔
Wanneer je even de zoekmachine gebruikt zul je merken dat dit onderwerp reeds meermaals aan bod gekomen is.
Het antwoord is, helaas voor velen: neen, er is geen "normale" manier om de voicemail op de GO abo's uit te schakelen. Ook de klantendienst kan dit niet voor u regelen.
Er zijn wel enkele work-arounds gepost die een enigszins aanvaardbaar resultaat opleveren, maar dat moet ieder voor zich dan uitmaken. Officieel kan het niet.