annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volla Phone

Topic gestart op: 09-10-24 20h25

Antwoorden: 9 antwoorden

ruditimmermans
Gewaardeerd verkenner

Volla Phone

OPGELOST

Beste,

Ik ben een van de mensen van het Volla Team in Belgie als vrijwilliger, Volla is gevestigd in Duitsland en brengt Googe Free devices op de mark.

Nu had ik een vraag Volla wil graag deze toestellen voorstellen aan Orange wie kan mij vertellen waar ze eventueel een email kunnen naar sturen of met wie ze dan best contact opnemen?

 

Bedankt!

Mvg,

Rudi Timmermans

www.volla4belgium.be

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe kan ik Orange contacteren?
 
Google is your friend, @ruditimmermans  ..... 😁
 
Onze medewerkers staan steeds voor u klaar. U bereikt hen makkelijk via deze weg: Via mail: businesssupport@orange.be. Telefonisch: gratis op 5995 of 0800 95 96 2, vanuit het buitenland op +32 2 745 94 97.
 
Het hoofdkwartier is in Evere. Het adres gaat ge in een shop of aan de klantendienst moeten vragen, maar of ze het gaan geven ...
 
Alleszins veel succes gewenst 😉
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
ruditimmermans
Gewaardeerd verkenner

@Josette Ik ben ook geen jeugd meer hoor ben ook al bijna boven de 54, maar ik stel wel andere dingen boven andere ik heb geen huis gekocht, geen kinderen, ik heb geen auto en ook een laag inkomen alleen geef ik mijn privacy wel de eerste plaats in mijn leven of probeer ik dit toch te doen omdat ik het toch van belang vindt voor mijzelf (spreek alleen voor mij)  

Maar zoals ik zei dit is hoe ik er persoonlijk over denk.... en iedereen denkt daar natuurlijk in de eerste plaats over voor zichzelf.

Mvg,

Rudi Timmermans

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@ruditimmermans  goedemorgen,

hier ook géén kinderen, maar wel 10 tallen jaren ouder.😂

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ruditimmermans
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Ik snap dat volledig en iedereen heeft daar zijn eigen keuze in mij gaat het vooral in de eerste plaats dat providers privacy phones aanbieden zo dat de klant zijn keuze kan maken, en die is er nu niet al wat je in winkels ziet zijn alleen Iphones en anders Android gebonden Google Phones....Dat is in de eerste plaats één doel van ons indien ze bvb een Volla Phone aabieden in abbo verkoop zoals dit doen met Iphones dat zou pas echt de max zijn..... maar ik begrijp je wel ergens hoor kwa prijzen alleen is Volla zoals ik eerder al zei een heel klein bedrijfje van maar ongeveer 9 mensen en zei moeten het ook kunnen overleven plus de Volla Phones worden wel in Duitsland gemaakt en niet in China of andere van deze landen .... Maar het blijft natuurlijk de keuze van de klant in de eerste plaats natuurlijk.

 

Mvg,

Rudi Timmermans

Josette
Wijze
Wijze

@ruditimmermans  bedankt voor je antwoord.

Wil jij als je hier een antwoord op eender wie neerschrijft even de @ voor de naam gebruiken

dan zien we allen sneller een reactie, dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe kan ik Orange contacteren?
 
Google is your friend, @ruditimmermans  ..... 😁
 
Onze medewerkers staan steeds voor u klaar. U bereikt hen makkelijk via deze weg: Via mail: businesssupport@orange.be. Telefonisch: gratis op 5995 of 0800 95 96 2, vanuit het buitenland op +32 2 745 94 97.
 
Het hoofdkwartier is in Evere. Het adres gaat ge in een shop of aan de klantendienst moeten vragen, maar of ze het gaan geven ...
 
Alleszins veel succes gewenst 😉
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen