annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volume YouTube

Topic gestart op: 08-09-23 11h26

Antwoorden: 3 antwoorden

cc
Gewaardeerd verkenner

Volume YouTube

OPGELOST

Hallo iedereen, sinds een paar dagen blijft het volume redelijk laag als ik YouTube kijk op mijn iPhone. Als ik het harder zet is het beduidend lager dan voorheen. Ik heb de iphone (xs Max) al heropgestart en het blijft redelijk laag. Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing? Bedankt alvast 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @cc ,

Beluister je Youtube via bluetooth oortjes? Of via luidsprekers van de GSM?

Via bluetooth oortjes: Iphone's hebben een modus om ervoor te zorgen dat je niet doof wordt en beperken het volume. Je kan dit aanpassen bij je bluetooth instellingen van je oortjes.

Luidsprekers van de GSM: als je filmpjes bekijkt van andere aanbieders of muziek afspeelt, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien zijn je luidsprekers (gaatjes) verstopt waardoor het volume lager blijkt?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @cc ,

Beluister je Youtube via bluetooth oortjes? Of via luidsprekers van de GSM?

Via bluetooth oortjes: Iphone's hebben een modus om ervoor te zorgen dat je niet doof wordt en beperken het volume. Je kan dit aanpassen bij je bluetooth instellingen van je oortjes.

Luidsprekers van de GSM: als je filmpjes bekijkt van andere aanbieders of muziek afspeelt, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien zijn je luidsprekers (gaatjes) verstopt waardoor het volume lager blijkt?

Josette
Wijze
Wijze

@cc  een goedemiddag,

je hebt nog eens een vraag erover gesteld gaat dit over dat zelfde toestel?

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Beltoon-volume/m-p/139815

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
cc
Gewaardeerd verkenner

Ja toen was het de bekroon maar nu het volume van YouTube 

Leden met de meeste pluimen