Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-21 16h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Op 27-10-2021 maak ik mijn vrouw klant bij Orange.
We nemen een abbo met een nieuwe Iphone11 voor 199 euro.Dit telefonisch via de klanten dienst.
Het winkelpunt Orange-CC-E2C2.
Twee dagen later krijgen we de simkaart thuis en heb ik deze geactiveerd.
Tot op heden echter geen Iphone!!
Bellen met de klantendienst schiet ook niet op want daar weten ze van niets.
Waar is uw ordernummer vragen ze ,ik heb geen gekregen. Het toestel betaald meneer? Neen want ik krijg geen faktuur.....
Nu heeft mijn vrouw een orange abbo maar geen telefoon!
Zullen we beiden ons contract met orange opzeggen dan?
@Frisse tja daar kunnen wij je niet op antwoorden.
Je kan even proberen via: FB-Messenger gaat iets sneller.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Hou er rekening mee dat de pakjesdiensten overvol zitten.
Succes.
Voor ons is het ook moeilijk te zeggen wanneer jou toestel geleverd wordt. Wij zijn ook hier allemaal gewoon klant en hebben dus ook geen inzicht in dit soort dingen. Hier zullen ook geen medewerkers zijn van Orange.
Het is natuurlijk vervelend dat je toestel nog niet geleverd is en als dat een reden is om het abonnement op te zeggen is dat je eigen keus. Hopelijk zal je toestel snel geleverd worden maar meer kan ik er niet op zeggen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |