Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-20 14h38
Antwoorden: 21 antwoorden
Hallo allemaal,
Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet.
Eerst even een korte schets van de situatie.
In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week later kwam ons een stroomkabel van de decoder toe!?!?
Opnieuw gebeld naar het nummer 5000 en ze zouden ons een nieuwe op sturen.
Na een maand bijna dagelijks gebeld te hebben met de klanten dienst kregen we eindelijk de afstandsbediening binnen en konden we weer TV kijken (tenminste meer dan 1 zender).
Voor deze tijd hadden we ook dat de decoder af en toe uit viel. Toen dit een week nadat we de afstandsbediening hadden ontvangen weer gebeurde, belde ik op nieuw de klantendienst en wonder boven wonder kon er die dag zelf nog een technieker langs komen.
Inmiddels is dat probleem ook verholpen.
Omdat we zo veel problemen hadden gehad vroegen we naar een vergoeding, welke in eerste instantie ook netjes toegekend werd, er zou ook een bevestigingsmail gestuurd worden.
Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen!
Mijn vraag is nu:
Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?
Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?
Alvast bedankt voor uw reactie,
Richard Heesterbeek.
P.S. Orange personeel hoeft hierop niet te reageren, zij kunnen beter eerst zorgen dat beloftes nagekomen worden!
Hallo allemaal,
Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet.
Eerst even een korte schets van de situatie.
In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week later kwam ons een stroomkabel van de decoder toe!?!?
Opnieuw gebeld naar het nummer 5000 en ze zouden ons een nieuwe op sturen.
Na een maand bijna dagelijks gebeld te hebben met de klanten dienst kregen we eindelijk de afstandsbediening binnen en konden we weer TV kijken (tenminste meer dan 1 zender).Voor deze tijd hadden we ook dat de decoder af en toe uit viel. Toen dit een week nadat we de afstandsbediening hadden ontvangen weer gebeurde, belde ik op nieuw de klantendienst en wonder boven wonder kon er die dag zelf nog een technieker langs komen.
Inmiddels is dat probleem ook verholpen.
Omdat we zo veel problemen hadden gehad vroegen we naar een vergoeding, welke in eerste instantie ook netjes toegekend werd, er zou ook een bevestigingsmail gestuurd worden.Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen!
Mijn vraag is nu:
Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?
Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?Alvast bedankt voor uw reactie,
Richard Heesterbeek.
P.S. Orange personeel hoeft hierop niet te reageren, zij kunnen beter eerst zorgen dat beloftes nagekomen worden!
Ugh @Richee,
Totem wordt droevig door dit te lezen. Als je de track&trace hebt gekregen, zou je ook je afstandsbediening moeten krijgen. Misschien is er iets fout geweest bij de Post. De klantendienst stamleden kunnen dit voor je opvolgen, indien hun antwoord niet correct of niet compleet genoeg is kan je nog altijd de Webcare stamleden op Sociale Media zodat ze je dossier verder kunnen opvolgen.
Totem's groetjes,
Totem
@Totem zou fijn zijn als ze dat konden, maar helaas.
5000 weet van niets en wijst met de vingers naar andere collega's.
Via Facebook vergeten ze te lezen wat er echt aan de hand is en moet ik dus 100 keer het zelfde zeggen (wat overigens ook het geval is bij 5000)
Top service in ieder geval.
Inmiddels is het allemaal wel op gekost de problemen, de vergoeding moet ik nog eerst afwachten. Ook daar kunnen ze nog geen duidelijkheid in geven.
Er heeft ook iemand terug gebeld om mijn klachten aan te horen, maar met een oplossing komen, moest ik toch echt even naar de klantendienst bellen.
Mij zou logisch lijken dat als iemand bijna dagelijks belt, een maand lang, dat er dan toch intern alarmen af gaan waarom ik deze lijn zo veel bezet hou.
Op de post gebeuren inderdaad vele foute dingen.
Dit gaat niet over Orange maar een gewone
aangetekende brief waarvoor we betaald hebben
en is na 1 maand nog niet op de plaats, niemand die iets weet!
Zo zie je maar dat overal iets hapert!
Helemaal juist, bij de post gebeuren inderdaad soms rare dingen ... En op een deftig onderzoek moet ge niet rekenen ..
Zo heb ik een tijd geleden een briefje in de bus gevonden dat ik niet thuis was en ik mijn aangetekende zending 's anderendaags in het vermelde postpunt kon gaan afhalen. Ik daarheen, en wat bleek? Zending was niet in het postpunt. Nagekeken in het systeem, en de zending was daags tevoren afgetekend voor ontvangst, in het hoofdpostkantoor van de streek (Geel).
Gevraagd om te onderzoeken wie dat afgetekend had en wie dat als dusdanig in het systeem had ingevoerd. Na twee dagen antwoord gekregen dat onderzoek niets opgeleverd had. Case closed.
Fraai, nietwaar ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |