Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-20 14h38
Antwoorden: 21 antwoorden
Hallo allemaal,
Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet.
Eerst even een korte schets van de situatie.
In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week later kwam ons een stroomkabel van de decoder toe!?!?
Opnieuw gebeld naar het nummer 5000 en ze zouden ons een nieuwe op sturen.
Na een maand bijna dagelijks gebeld te hebben met de klanten dienst kregen we eindelijk de afstandsbediening binnen en konden we weer TV kijken (tenminste meer dan 1 zender).
Voor deze tijd hadden we ook dat de decoder af en toe uit viel. Toen dit een week nadat we de afstandsbediening hadden ontvangen weer gebeurde, belde ik op nieuw de klantendienst en wonder boven wonder kon er die dag zelf nog een technieker langs komen.
Inmiddels is dat probleem ook verholpen.
Omdat we zo veel problemen hadden gehad vroegen we naar een vergoeding, welke in eerste instantie ook netjes toegekend werd, er zou ook een bevestigingsmail gestuurd worden.
Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen!
Mijn vraag is nu:
Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?
Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?
Alvast bedankt voor uw reactie,
Richard Heesterbeek.
P.S. Orange personeel hoeft hierop niet te reageren, zij kunnen beter eerst zorgen dat beloftes nagekomen worden!
Richee,
zo zou ik het niet durven zeggen rommel.
Wij hebben gewoon pech, gebeurd in iedere wereld, auto's, tv, keukenapparatuur enz.
Maar als ik jou was deed ik eens een mailtje als dat kan, of een brief schrijven,
denk dat het vlotter gaat dan via de 5000 waar telkens een ander aan de telefoon komt!
Succes.
Zo hier is vanmorgen bij de buren de technieker geweest, een nieuwe recorder neergezet
ben vanmiddag gaan kijken de tv werkt nog bij de oudjes gelukkig maar.
Ben blij dat het oké is. Heb niets gevraagd ter compensatie want dan moet ik daar weer voor rennen
naar beneden en terug hahahaha.
Ik denk dat @Josette zich onderhand kan vestigen als Orange installateur
Gregory,
zei ik gisteren al tegen die gast.
Ben wat te oud ervoor hahahaha.
Bedankt heren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |