annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom komt Orange de gemaakte beloftes niet na?

Topic gestart op: 14-02-20 14h38

Antwoorden: 21 antwoorden

Richee
Gewaardeerd verkenner

Waarom komt Orange de gemaakte beloftes niet na?

Hallo allemaal,

Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet.

Eerst even een korte schets van de situatie.

In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week later kwam ons een stroomkabel van de decoder toe!?!?
Opnieuw gebeld naar het nummer 5000 en ze zouden ons een nieuwe op sturen.
Na een maand bijna dagelijks gebeld te hebben met de klanten dienst kregen we eindelijk de afstandsbediening binnen en konden we weer TV kijken (tenminste meer dan 1 zender).

Voor deze tijd hadden we ook dat de decoder af en toe uit viel. Toen dit een week nadat we de afstandsbediening hadden ontvangen weer gebeurde, belde ik op nieuw de klantendienst en wonder boven wonder kon er die dag zelf nog een technieker langs komen.
Inmiddels is dat probleem ook verholpen.

Omdat we zo veel problemen hadden gehad vroegen we naar een vergoeding, welke in eerste instantie ook netjes toegekend werd, er zou ook een bevestigingsmail gestuurd worden.

Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen!

Mijn vraag is nu:
Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?

Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?

Alvast bedankt voor uw reactie,
Richard Heesterbeek.

P.S. Orange personeel hoeft hierop niet te reageren, zij kunnen beter eerst zorgen dat beloftes nagekomen worden!

21 ANTWOORDEN 21
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

geen idee, maar heb dat gisteren en eergisteren ook mogen ondervinden dat er géén slimme mannetjes aan de andere kant van de lijn zitten.

Ik ben voor de onderburen bezig geweest 80 jarigen, die wifi willen om hun bankzaken te moeten

doen enz. daar valt de TV en decorder om de 20 minuten uit. Echt om zot van te worden. 

Gisterenavond was ik dan al bijna een dag daar, doe dit eens , doe dat eens, was het me genoeg en eiste een technieker tenslotte is alles nieuw mag het werken ook. Ben benieuwd wat er scheelt want ik vind niets!!!!!! Maandag is het dan D-Day.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

Richee, 

mag ik weten wat er bij jullie toen scheelde?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Richee
Gewaardeerd verkenner

Josette, natuurlijk mag je weten wat er scheelde, alleen is dat niet bekend, ze hebben de decoder omgeruild waarna het wel werkte.

Volgens hen werd de decoder te warm, wat ik me sterk af vraag want wanneer ik de vorige aanraakte was deze niet extreem warm of iets dergelijks.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Richee 

Het is een bekend fenomeen dat de decoder van Orange heel snel last heeft van teveel warmte en dan gaat flippen. Er kan allicht eens een exemplaar tussen zitten dat extreem snel flipt, net als er eentje kan tussenzitten dat er wel goed tegen kan.

Daarom dat algemeen aangeraden wordt om de decoder op een vrije en goed verluchte plaats te zetten. Zeker niet in een klein of gesloten kastje zetten, want dat is echt smeken om problemen te hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Bedankt voor jullie antwoorden. 

Hij staat in een open kastje. Dan is het echt wachten tot maandag, 

ik laat dan nog iets weten. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen