annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom komt Orange de gemaakte beloftes niet na?

Topic gestart op: 14-02-20 14h38

Antwoorden: 21 antwoorden

Richee
Gewaardeerd verkenner

Waarom komt Orange de gemaakte beloftes niet na?

Hallo allemaal,

Misschien kan iemand mij hier wel antwoord geven, op het nummer 5000 lukt het ze in ieder geval niet.

Eerst even een korte schets van de situatie.

In November 2019 begaf onze afstandsbediening het, na het bellen naar het nummer 5000 zouden ze ons een nieuwe opsturen. Ruim een week later kwam ons een stroomkabel van de decoder toe!?!?
Opnieuw gebeld naar het nummer 5000 en ze zouden ons een nieuwe op sturen.
Na een maand bijna dagelijks gebeld te hebben met de klanten dienst kregen we eindelijk de afstandsbediening binnen en konden we weer TV kijken (tenminste meer dan 1 zender).

Voor deze tijd hadden we ook dat de decoder af en toe uit viel. Toen dit een week nadat we de afstandsbediening hadden ontvangen weer gebeurde, belde ik op nieuw de klantendienst en wonder boven wonder kon er die dag zelf nog een technieker langs komen.
Inmiddels is dat probleem ook verholpen.

Omdat we zo veel problemen hadden gehad vroegen we naar een vergoeding, welke in eerste instantie ook netjes toegekend werd, er zou ook een bevestigingsmail gestuurd worden.

Tot op heden hebben we deze nog niet ontvangen!

Mijn vraag is nu:
Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?

Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?

Alvast bedankt voor uw reactie,
Richard Heesterbeek.

P.S. Orange personeel hoeft hierop niet te reageren, zij kunnen beter eerst zorgen dat beloftes nagekomen worden!

21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Bedankt voor jullie antwoorden. 

Hij staat in een open kastje. Dan is het echt wachten tot maandag, 

ik laat dan nog iets weten. 


Indien dat kastje niet echt groot is en de decoder in kwestie is er eentje dat toevallig aan de gevoelige kant is .... De test met de ventilator kost niets en je moet sowieso wachten tot maandag voor een technieker ...

Knowledge is Power ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Richee
Gewaardeerd verkenner

Ook bij ons staat de decoder op een open plank, last van warmte lijkt me dus niet het geval.
Overigens, mocht dit inderdaad het geval zijn dat het bekend is, waarom vind ik hierover dan niets terug in de help sectie van Orange????

Overigens lijkt mij dat de installateur dit toch ook al vanaf het begin kan zien en dit dan moet weigeren daar te installeren omdat er problemen van zouden kunnen komen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Richee 

Orange gebruikers onder elkaar weten het reeds heel lang. Officieel bloedt er een neus ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Richee
Gewaardeerd verkenner

Dus hebben we vandaag geleerd dat Orange rommel verkoopt????

Maar de originele vragen blijven:

Is het normaal dat ze van alles beloven (afstandsbediening opsturen, track & trace code versturen, bevestigingsmails sturen, ...) maar uiteindelijk niets na komen?

Valt dit alles onder 1 probleem en heb ik dus maar recht op 1 vergoeding of zijn dit 2 problemen en moet ik dus eigenlijk ook 2 keer een vergoeding krijgen?
Wat is hiervoor nu eigenlijk een reële vergoeding?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Richee Je vragen lijken mij retorisch

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen