Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-09-18 17h10
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Het zou fijn zijn om een sms'je te krijgen of een e-mail wanneer er nieuwe toestellen zoals de iphones online op de website komen.
Bestaat dit al? Kan ik me ergens inschrijven? Of zijn er plannen om dit te lanceren?
Greetz
CLEO
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Het zou fijn zijn om een sms'je te krijgen of een e-mail wanneer er nieuwe toestellen zoals de iphones online op de website komen.
Bestaat dit al? Kan ik me ergens inschrijven? Of zijn er plannen om dit te lanceren?
Greetz
CLEO
Ugh @Cleopatra,
Boeiende vraag, beste Triber!
Dit ligt wat moeilijk wegens de Algemene verordening Gegevensbescherming (General Data Protection Regulation).
We onderzoeken wel de mogelijkheden en hopen snel op een oplossing :-)!
Je blijvende bijdrage helpt heel de stam.
Vriendelijkheid is je grootste kracht
🐺 Totem 🐺
Hallo,
Greetz
CLEO
Ugh @Cleopatra,
Boeiende vraag, beste Triber!
Dit ligt wat moeilijk wegens de Algemene verordening Gegevensbescherming (General Data Protection Regulation).
We onderzoeken wel de mogelijkheden en hopen snel op een oplossing :-)!
Je blijvende bijdrage helpt heel de stam.
Vriendelijkheid is je grootste kracht
🐺 Totem 🐺
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |