annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op bestelling

Topic gestart op: 23-04-20 11h00

Antwoorden: 5 antwoorden

Ronny_S
Gewaardeerd verkenner

Wachten op bestelling

Beste, mijn zoon heeft 5 (!!!!) (VIJF) weken geleden een nieuw toestel besteld en betaald. Hij heeft nu tientallen keren met uw diensten gebeld en wordt nu al weken aan het lijntje gehouden.

Dat ik hier kwaad van word, zal wel niet te verwonderen zijn, denk ik ???

Ik wil van u DRINGEND weten wanneer hij zijn gsm zal ontvangen, samen met een degelijke compensatie OF wanneer zijn geld wordt terug gestort ?

DEGELIJK antwoord moet niet te lang op zich laten wachten, want ik stap hiermee naar de pers, Test-Aankoop,... en leg klacht neer bij de Politie.

Dit antwoord dient gepaard te gaan met een duidelijke datum van oplossing!

Antwoorden SCHRIFTELIJK op mijn mailadres, met loze telefoontjes ben ik niets.

Dank u.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Ronny_S  door de vraag hier te stellen gaat het ook niet veel opbrengen aangezien hier geen klantendienst is of mee leest. Beste is je vraag te stellen via Messenger of Twitter en daar gaan ze dat direct voor u nakijken. Daar zullen ze ook een antwoord geven als er een oplossing is maar hier gaat er geen oplossing komen. Wij zijn ook allemaal klant en proberen via deze weg andere klanten te helpen. Hier is geen inzage in bestellingen of dossiers of andere zaken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ronny_S
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

Bedankt voor je antwoord en opnieuw zullen we eens chatten met Orange.

Maar, ik denk dat je toch moet toegeven dat dit geen manier van werken is... telkens je belt, zal men je "binnen 24u" terugbellen (niet dus) en krijg je af en toe eens een zoethoudend chat-berichtje met een of ander onbenullig berichtje...

Dat ik dit beu word en andere kanalen zoek, mag je mij niet kwalijk nemen.. ik hoop ergens iemand te vinden die eindelijk eens degelijk kan helpen... 😢

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ronny_S  misschien zijn er nog andere hier maar ik weet heel goed waar je over spreekt. Heb zelf jaren op een klantendienst gewerkt , en dat voor business klanten ook nog eens ( bij Telenet ) Dat je andere kanalen zoekt omdat je op de andere kanalen geen antwoord krijgt begrijp ik maar al te goed. En om je aan de spreekwoordelijke lijn te houden is ook geen oplossing. 

Veel weten ook dat het nu drukke tijden zijn op de klantendienst en dat elke vraag bij hun terecht komt , ook de grote hoeveelheid orders die binnen komen omdat iedereen online besteld. Op dit moment is het bijna een hel op die diensten om alles voor elkaar te krijgen. 

Mijn mening is dat er geen beloftes gemaakt kunnen worden op dit moment omdat het bijna onmogelijk is dat je die na kan komen. Het is niet enkel Orange maar ook de Bpost die op tijd kan en moet leveren en de voorraad , de stock , moet het ook aankunnen op dit moment. Niet te spreken over de leveranciers die ook de stock moeten leveren. Zoveel factoren die overal voor zorgen.

Enfin.... daar gaan we je niet mee vermoeien jij wil je bestelling en dat begrijp ik. 

Moest ik het kunnen dan keek ik direct alles voor je na en eventueel een gepaste oplossing maar ja ik ben geen medewerker bij Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ronny_S
Gewaardeerd verkenner

Merci Patrick... ik hoop dat er ergens iets wakker schiet, anders ga ik andere wegen moeten bewandelen... 🙂 

Leden met de meeste pluimen