Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-20 11h00
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste, mijn zoon heeft 5 (!!!!) (VIJF) weken geleden een nieuw toestel besteld en betaald. Hij heeft nu tientallen keren met uw diensten gebeld en wordt nu al weken aan het lijntje gehouden.
Dat ik hier kwaad van word, zal wel niet te verwonderen zijn, denk ik ???
Ik wil van u DRINGEND weten wanneer hij zijn gsm zal ontvangen, samen met een degelijke compensatie OF wanneer zijn geld wordt terug gestort ?
DEGELIJK antwoord moet niet te lang op zich laten wachten, want ik stap hiermee naar de pers, Test-Aankoop,... en leg klacht neer bij de Politie.
Dit antwoord dient gepaard te gaan met een duidelijke datum van oplossing!
Antwoorden SCHRIFTELIJK op mijn mailadres, met loze telefoontjes ben ik niets.
Dank u.