Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-06-20 11h41
Antwoorden: 21 antwoorden
Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏
ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!
ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...
@Trui stuur ze zeker nog eens want kan zijn dat ze het te druk hebben. Ik heb daar ook goede ervaringen want ben er altijd goed geholpen met vagen maar je moet ze soms eens even wakker maken.
Dag Trui, ik zit in hetzelfde schuitje. Zelfde ervaringen en overal excuses en op een muur botsen. Ik wacht ondertussen al 3 weken op mijn iPhone. Om moedeloos van te worden...
@Trui het is jammer te lezen dat het zolang duurt met je bestelling. Maar het is ook jammer te lezen dat er meerdere met hetzelfde probleem zijn. Vermoedelijk duurt het allemaal langer door de stock die er weinig is door de Corona tijden maar ook door de vele grote bestellingen die erg gedaan zijn de afgelopen maanden. Doordat al deze bestellingen verwerkt dienen te worden en ook nog eens geleverd moeten worden bij de klant gaat dat langer duren dan voorzien. Ik heb ook in deze tijden veel online besteld en zelfs op een simpel boekje bijna drie weken gewacht. Dus ik zou toch even wat geduld hebben of je geld terug vragen als je al betaald hebt. dat is ook een procedure die je kan op laten starten en zodra je je geld terug hebt je toestel los kopen in een shop. Of in de tussentijd dat je procedure loopt al een ander toestel kopen maar dan betaal je wel dubbel. Een overstap is het zeker niet waard want het gras is niet groener aan de overkant hoor overal zijn nu wel problemen door de Corona tijden.
...en de bestelling annuleren kan blijkbaar ook niet...heb ik ook al nagevraagd.
dus de enige mogelijkheid is wachten op....ja...op wat???
@Trui schreef:
...en de bestelling annuleren kan blijkbaar ook niet...heb ik ook al nagevraagd.
dus de enige mogelijkheid is wachten op....ja...op wat???
Een bestelling annuleren kan altijd. Ze moeten gewoon willen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |