annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op mijn toestel !

Topic gestart op: 02-06-20 11h41

Antwoorden: 21 antwoorden

Trui
Aspirant verkenner

Wachten op mijn toestel !

Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏

ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!

ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Trui  stuur ze zeker nog eens want kan zijn dat ze het te druk hebben. Ik heb daar ook goede ervaringen want ben er altijd goed geholpen met vagen maar je moet ze soms eens even wakker maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
tribequest
Aspirant verkenner

Dag Trui, ik zit in hetzelfde schuitje. Zelfde ervaringen en overal excuses en op een muur botsen. Ik wacht ondertussen al 3 weken op mijn iPhone. Om moedeloos van te worden...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Trui  het is jammer te lezen dat het zolang duurt met je bestelling. Maar het is ook jammer te lezen dat er meerdere met hetzelfde probleem zijn. Vermoedelijk duurt het allemaal langer door de stock die er weinig is door de Corona tijden maar ook door de vele grote bestellingen die erg gedaan zijn de afgelopen maanden. Doordat al deze bestellingen verwerkt dienen te worden en ook nog eens geleverd moeten worden bij de klant gaat dat langer duren dan voorzien. Ik heb ook in deze tijden veel online besteld en zelfs op een simpel boekje bijna drie weken gewacht. Dus ik zou toch even wat geduld hebben of je geld terug vragen als je al betaald hebt. dat is ook een procedure die je kan op laten starten en zodra je je geld terug hebt je toestel los kopen in een shop. Of in de tussentijd dat je procedure loopt al een ander toestel kopen maar dan betaal je wel dubbel. Een overstap is het zeker niet waard want het gras is niet groener aan de overkant hoor overal zijn nu wel problemen door de Corona tijden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Trui
Aspirant verkenner

...en de bestelling annuleren kan blijkbaar ook niet...heb ik ook al nagevraagd.

dus de enige mogelijkheid is wachten op....ja...op wat???

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Trui  schreef:

...en de bestelling annuleren kan blijkbaar ook niet...heb ik ook al nagevraagd.

dus de enige mogelijkheid is wachten op....ja...op wat???


Een bestelling annuleren kan altijd. Ze moeten gewoon willen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen