annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op mijn toestel !

Topic gestart op: 02-06-20 11h41

Antwoorden: 21 antwoorden

Trui
Aspirant verkenner

Wachten op mijn toestel !

Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏

ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!

ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Trui
Aspirant verkenner

Ze moeten gewoon willen....????

...is dat niet hetzelfde of de klant aan het lijntje houden??

ik ben geen agressieve klant, probeer altijd vriendelijk te blijven aan de telefoon...maar als je telkens maar weer met een kluitje in het riet gestuurd wordt...dan raakt mijn geduld ook op...

0 pluimen
Trui
Aspirant verkenner

Blijkbaar zijn er bij Proximus niet zo veel problemen. Mijn dochter kocht daar een nieuwe en 2 dagen later had ze die thuis...

Ik heb wel begrip ivm de Corona problemen...maar waar ik vooral moeite mee heb is dat ze de klant in het ongewisse laten. Na de orderbevestiging heb ik geen enkel bericht meer ontvangen...zelfs geen klein berichtje om te melden waarom het zo lang duurt...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen