annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op mijn toestel !

Topic gestart op: 02-06-20 11h41

Antwoorden: 21 antwoorden

Trui
Aspirant verkenner

Wachten op mijn toestel !

Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏

ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!

ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Anonymous
Niet van toepassing

Als Orange het moeilijk heeft om te volgen met de bestellingen, dan moeten ze maar even een stop op de online bestellingen zetten. Minder werkdruk voor Orange en minder frustratie bij de klanten.

Zelf ben ik geen voorstander van al dat online kopen, zeker niet voor dure zaken.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  maar ik vrees ook dat het niet enkel bij Orange is voor online bestellingen. Heb toevallig gisteren ook iets besteld heb geluk dat het vandaag in huis is want krijgt toch bericht dat het door drukte langer kan duren. Geen tijd niks staat erop en ook geen lever datum tot ik deze ochtend op stond en een mail had gekregen we komen vandaag. Maar geen tijd niks erbij dus je kan niks doen om weg te gaan of andere zaken. Gelukkig was ik thuis vandaag hadden die morgen gekomen had ik er niet geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

ja @patrick2 het is overal wel druk, maar wat ik hier allemaal lees moeten mensen wel heel lang wachten.
Ik had ook nood aan een nieuw toestel, maar heb gewacht tot de winkels terug open waren. Heb nu een iphone SE. Zo'n toestel zou ik nooit online kopen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  iedereen maakt zijn eigen keus natuurlijk. Ik zou dat ook wel online kopen maar niet met de drukte die er nu is. Dat is nu gewoon een groot nadeel. Maar nogmaals ieder koopt hoe die dat wil he even goede vrienden. Jij doet het niet en ik wel en ander iemand weer niet ja verschil moet er zijn 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Is het op zich verstandig om een smartphone met bijhorend abonnement van een bepaalde periode te kopen? Ik hoor vaak dat het duurder uitkomt dan dat je gewoon je smartphone afzonderlijk koopt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen