annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op mijn toestel !

Topic gestart op: 02-06-20 11h41

Antwoorden: 21 antwoorden

Trui
Aspirant verkenner

Wachten op mijn toestel !

Reeds 4 weken heb ik een nieuwe smartphone besteld. De orderbevestiging krijg je onmiddellijk...en daarna niets meer...geen enkel bericht over waarom het zo lang duurt😏

ik heb reeds 5 x de contactdienst gebeld en die weten enkel te vertellen dat er een probleem is bij het doorgeven van de orderdienst naar de dienst verwerken van de bestelling. Maar geen enkel die mij kan vertellen hoe lang dit nog gaat duren en of dit überhaupt wel opgelost geraakt!

ik ben al meer dan 15 jaar klant bij Orange...vroeger Mobistar...Maar nu zie ik mij toch genoodzaakt om te veranderen van provider aangezien Orange niet veel moeite doet om mij als klant te houden...

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet naar de betreffende telefoon gaan @Maartenmeulemee en het eens bezien

Hier vb https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm/iphone-11-pro

Met een Go PLus/Intense Scheel het 100 EUR

Met een Unlimited scheelt het 150 EUR

Nadeel is wel dat je wel 12 maand aan je gsm abonnement vastzit.  Je kunt wel vroegtijdig stoppen.  Dan moet je nog een stuk van de genoten korting terugbetalen ( onderaan : Aflossingstabel)

 

TomB
Orange-werknemer

Beste @Maartenmeulemee ,

Momenteel lopen er wel zeer goede acties die zeker voordelig zijn. Om kort een voorbeeld te geven. Samsung A51.

Losse prijs €299,95

- Prijs met Data optie €5: €199 -> 5*24 = 120 -> €100 korting op het moment van aankoop maar over 2 jaar betaal je €20 meer al heb je wel 500MB extra.

- Prijs met Data optie €10: €1 -> 10*24 = 240 -> €298,95 korting op het moment van aankoop en over de 2 jaar krijg je dus €58.95 korting en krijg je 1GB extra.

- Prijs met Data optie €15: €1 -> 15*24 = 360 -> €298,95 korting op het moment  van aankoop en over de 2 jaar betaal je €61.05 meer al heb je wel 2GB extra.


Zo kan je zien dat momenteel de beste optie dus €10 Data optie is voor deze gsm en zo kan je de vergelijking maken voor alle gsm's met abonnement.


Voor de duurdere toestellen is het puur korting dat je krijgt afhankelijk van het abonnement door een verbintenis aan te gaan van 1 jaar zonder een meerkost aan het abonnement.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee 

Zoals steeds is ook hier geldig: dat hang van geval tot geval af.

En je moet steeds de totale rekensom over twee jaar maken om echt te kunnen vergelijken. Uit de voorbeelden van @TomB  hierboven zie je al meteen dat je in geval van de A51 zeker alle opties eens moet narekenen. Die met de grootste initiële korting is niet steeds de goedkoopste over 2 jaar gezien.

En die berekeningen moet je telkens opnieuw maken voor alle modellen die je onder de loep neemt. Het is steeds anders.

Hier uw tijd en energie insteken loont echt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  dat kan duurder uitvallen ja dat klopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Het zou maar saai zijn, moesten we allemaal hetzelfde zijn he @patrick2  😉
Hopelijk komt het vlug in orde voor iedereen die aan het wachten is op hun toestel. Bij Orange komt het meestal wel in orde, alleen duurt het soms wat langer.

Leden met de meeste pluimen