annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat mag mijn gsm kosten

Topic gestart op: 04-04-21 15h25

Antwoorden: 18 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wat mag mijn gsm kosten

Misschien is dit wel een mooi topic om eens te openen om de mening eens te horen van jullie van wat een gsm mag kosten. Er wordt al in verschillende topics gevraagd welk toestel men kan kopen maar de prijs is niet echt onbelangrijk natuurlijk, geef je er € 1000 aan of € 200 ? 

Dus daarom de vraag wat geef je zelf gemiddeld uit aan een gsm ? 

Je kan altijd hier je reactie erop achter laten en ben dan eens benieuwd naar jullie mening hierover. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Foxfan20
Gewaardeerd verkenner

Ik koop deze altijd via orange via abonnement. Geef men oude binnen , dan kost het me bijna niets voor een nieuwer toestel. Maar persoonlijk zomaar €1000 leggen zou ik niet doen 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Foxfan20 Dat geef ik er ook niet aan ook  bij Orange gekocht ,en zeer tevreden en weinig betaald en zeer vriendelijk personeel ,en duidelijk en met veel uitleg . Bij twijfel mag ik altijd langs gaan niets is hen teveel .🙏🙏

groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit 

0 pluimen
Foxfan20
Gewaardeerd verkenner

Idd . Je kan altijd langsgaan voor de nodige uitleg . En bij ons in Oudenaarde zijn ze ook altijd super vriendelijk .

 

0 pluimen
Ive_Gorris
Gewaardeerd verkenner

Ben een tijd geleden overgestapt van iphone naar Samsung en ik moet zeggen dat ik het me nog geen moment beklaagd heb.

Daar ik vroeger rond de 1000 euro zat voor een nieuw toestel, kom ik nu uit rond 600 euro voor exact dezelfde mogelijkheden.

Heb m'n toestel nu 2 jaar en denk er nog niet aan op deze te vervangen omdat alles perfect werkt.

Ik wil hier geen discussie aangaan iphone VS Android, ik zeg alleen dat het voor mezelf een verbetering was tegen een betere prijs.

 

Ive

Leden met de meeste pluimen