annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkel Sint-Niklaas - Koopcentrum

Topic gestart op: 19-12-20 14h19

Antwoorden: 7 antwoorden

CDP
Aspirant verkenner

Winkel Sint-Niklaas - Koopcentrum

OPGELOST

Ik probeer al drie dagen telefonisch een afspraak te maken met de winkel in het koopcenter voor aankoop toestel  en nieuw abonnement, maar telefonisch niet bereikbaar via het nummer rop de site van Orange

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@CDP  je mag deze vraag als opgelost aanvinken als je wil?

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@CDP  je mag deze vraag als opgelost aanvinken als je wil?

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CDP  dan zou ik gewoon langs gaan. Het is geen verplichting een afspraak te maken enkel als je een afspraak maakt wordt je direct geholpen in plaats van te moeten wachten. Als je er nu heen gaat heb je dus de kans dat je dient te wachten voor de shop tenzij er geen volk is dan kan je direct binnen stappen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  rechtstreeks kom je niet meer in een winkel toch?

Allez hier toch niet, dan krijg je de centrale

en daar moet je dan je vraag stellen en zijn antwoorden je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Eerlijk gezegd @Josette  geen idee hiervan want ik bel ze niet. Ga ook niet naar een shop 

want ik regel alles online. Sinds maart de eerste Corona lockdown regel ik alles online. Moest het toch 

nodig zijn dat ik een shop nodig heb , wat ik niet verwacht , dan loop ik er heen. De shop zit hier bijna 

om de hoek. Dan wacht ik wel als er volk is geen probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen