Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-20 14h19
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeer al drie dagen telefonisch een afspraak te maken met de winkel in het koopcenter voor aankoop toestel en nieuw abonnement, maar telefonisch niet bereikbaar via het nummer rop de site van Orange
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@CDP dan zou ik gewoon langs gaan. Het is geen verplichting een afspraak te maken enkel als je een afspraak maakt wordt je direct geholpen in plaats van te moeten wachten. Als je er nu heen gaat heb je dus de kans dat je dient te wachten voor de shop tenzij er geen volk is dan kan je direct binnen stappen.
@patrick2 rechtstreeks kom je niet meer in een winkel toch?
Allez hier toch niet, dan krijg je de centrale
en daar moet je dan je vraag stellen en zijn antwoorden je.
Eerlijk gezegd @Josette geen idee hiervan want ik bel ze niet. Ga ook niet naar een shop
want ik regel alles online. Sinds maart de eerste Corona lockdown regel ik alles online. Moest het toch
nodig zijn dat ik een shop nodig heb , wat ik niet verwacht , dan loop ik er heen. De shop zit hier bijna
om de hoek. Dan wacht ik wel als er volk is geen probleem.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |