annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi Redmi 9 pro

Topic gestart op: 29-09-21 10h28

Antwoorden: 23 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Xiaomi Redmi 9 pro

OPGELOST

Goeiemorgen en hulp aub ... ( wat zou ik doen zonder jullie 🤔 )

Bij elke opstart heb ik last met de activatie van sms en krijg ik verschillende schermkes waar ik dan dikwijls moet op klikken eer het in orde is ... Ik heb ook al de wijze raad gevolgd van coachMarlies en in de berichten het land op België gezet ipv op automatisch maar heeft niet geholpen.

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

1..PNG

2....PNG

3..PNG

Labels (1)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@comima 

En wanneer krijg je dan die meldingen ? Is dat als je je berichten app opstart of als je je gsm toestel opstart ? 

Want als ik het zo bekijk vermoed ik dat je ergens een dienst hebt wat je gebruikt waardoor je dit dus elke keer krijgt. De dienst kan zijn de RCS die je kan gebruiken op een Android toestel. Misschien door elke keer alles uit te zetten kan het zijn dat je dit moet activeren ( wat ik overigens niet normaal zou vinden aangezien ik dat probleem niet ervaar ). 

Maar misschien is het iets van Xiaomi zelf wat je hebt geactiveerd betreft een bepaalde sms dienst of service wat je via hun weg gebruikt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  

Mwa tegenwoordig gebruiken er veel whatsapp hoor vergis je niet. 

Maar reset je gsm anders eens dat kan misschien je probleem verhelpen. Wel daarna alles terug opnieuw installeren hé houd daar rekening mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Een systeem app kan je inderdaad niet verwijderen, maar je kan wel in de instellingen dingen aanpassen.

Wat je ook  kan doen is de "berichten" app van google LLC installeren, die kan uw standaard berichten app vervangen. Dan heb je ineens ook RCS aan boord. Het kan geen kwaad deze app te installeren, die kan je steeds zonder probleem weer verwijderen.

Je kan er hier wat meer over lezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

@comima WhatsApp is hier vermeld. 

Een aanrader - veel mensen gebruiken het - in whatsapp zie je ook of je contacten het hebben.

Voordeel - gratis via wifi, anders verbruik je 4G.  Je kunt kiezen met of zonder beeld.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

OK, dat betekent dus dat "Goole LLC berichten" inderdaad uw standaard app is die door de fabriek geïnstalleerd wordt op nieuwe toestellen.

In dat geval zou ik eens in de instellingen duiken en daar eens rondneuzen.

Misschien dat een "reset to default" ook kan helpen, dan moet je daarna wel uw gegevens opnieuw invullen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Weeral eens bedankt Cdt24801 😊.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Weeral eens bedankt Cdt24801 😊.


Da's met alle plezier gedaan hé 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Ik heb idd maar één berichten app ... was het nu dat er geen berichten app bij was of is dat veranderd geweest ... dat weet ik niet meer ...

Screenshot_2021-10-01-18-42-30-060_com.miui.securitycenter.jpg

comima
Aspirant genezer

Goe plan !

Bedankt Cdt24801 en vriendelijke groetekes 😊

 

Leden met de meeste pluimen