annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi note 9 pro.

Topic gestart op: 02-11-20 11h40

Antwoorden: 9 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Xiaomi note 9 pro.

Goeiemorgen ! 

Heeft er aub iemand ervaring met de Xiaomi note 9 pro, graag jullie hulp want ik heb een probleem ... naar de winkel moet ik niet gaan - voor onze gezondheid zijn ze gesloten.

Er is iets heel vervelend : als er een melding op het scherm komt, bv bij Whatsapp, gmail enz... soms is het Berichten verzenden, soms is het Niks in cache om te wissen enz ... blijft die melding er wel minuten lang staan ...  die melding staat op mijn toetsenbord en kan ik niet verder ! Zie bijlage.
Hoe en waar krijg ik die melding snel weg aub ?

comima_0-1604313573940.jpeg

 

Bedankt voor de moeite en hou het gezond.

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  zoals al aangegeven de shops blijven open en eventueel kan je zelfs op afspraak terecht zodat je zeker bent dat je kan gaan. 

Maar kan je het toestel eens uit zetten en terug aan zetten? Je kan ook proberen de gsm naar de fabrieksinstellingen terug te zetten maar dan ben je wel alles kwijt wat je erop gezet hebt natuurlijk kan je het er weer terug erop zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Vermits de winkel waar ik de Xiaomi kocht gesloten is heb ik de wijze raad van Patrick2 gevolgd en naar een Orange shop gebeld. Spijtig genoeg kunnen ze me daar niet helpen omdat ik de Xiaomi niet bij hen kocht.

Bedankt voor de moeite ! 

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  dat is wel heel erg vervelend en zeker als het niet opgelost raakt. 

Dat je de fabrieksinstellingen niet wil gebruiken of toepassen daar kan ik wel inkomen hoor dat zijn ook van die laatste hulp middelen. 

Die boodschap blijft dat op elk toetsenbord staan dus ook als je een nummer belt of andere dingen doet waar je het toetsenbord voor nodig hebt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Als ik bij voorbeeld een serie van 5 Whatsapp doorstuur komt er ; berichten verzenden in het midden van her scherm en dat blijft daar een lange tijd staan ... eender welk programma ik open ...hetzelfde als ik een mail doorstuur - zie hieronder - of als ik opruim ...

comima_0-1604319140767.jpeg

 

Bedankt.

Leden met de meeste pluimen