annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

behoud verlaagde prijs

Topic gestart op: 08-04-20 17h10

Antwoorden: 11 antwoorden

baeyens
Gewaardeerd verkenner

behoud verlaagde prijs

OPGELOST

beste tribe lezers,

 

Mijn vraag is de volgende:

Als ik een iphone 11 PRO koop via de site en een bestaand abonnement, 

1: blijf ik dan de prijs houden van €31 voor mijn arend abo (is momenteel met die nieuwe formule als je in een gezin beide arend neemt dat je korting krijgt)

2: krijg ik dan ook korting ookal gebruik ik een bestaand abo

3: is er een manier om mijn iphone x te verkopen aan jullie en dit in mindering te brengen op de iphone 11 pro.

4: kan er dan ook een afbetalingsplan gemaakt worden?

 

Sorry voor de vele vragen en alvast bedankt!

MVG

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@baeyens  er gaan een aantal dingen veranderen dus ook in je abonnement.

1 ) je prijs van € 31 blijft niet behouden als je je toestel aankoopt met de korting. Tenzij je afbetaling doet aan de bank , dus je koopt op krediet. Maar bedenk dan wel dat er dus maandelijks een bedrag bij komt aan de afbetaling. Voorbeeld : € 31 aan je abonnement + afbetaling toestel aan Cetelem de krediet verstrekker ( denk een € 30 per maand ) Dus totaal som €   61 per maand. Moest je het zo met de korting willen kopen is er een Smart data verplicht en bepaald de opleg en dus je smart data je maandelijkse prijs aan je abonnement in het totaal.

2 ) moest je al een abonnement hebben krijg je ook gewoon die korting

3 ) online verkoop van toestellen gaat niet. Dit kan enkel in een shop die moeten namelijk ook bekijken of er geen schade is aan het toestel. En of deze nog werkt want dat hangt ook veel van de dagwaarde af. De teruggave is per dag verschillend dus hou daar ook rekening mee. 

4 ) ja dus zie punt 1 wat ik je al aangegeven heb.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste @baeyens @Cdt24801 @patrick2 

Smart data opties zijn inderdaad niet van toepassing op toestellen boven de €500 net zoals daar ook vroeger geen smartphone abonnement mee mogelijk was. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@baeyens  er gaan een aantal dingen veranderen dus ook in je abonnement.

1 ) je prijs van € 31 blijft niet behouden als je je toestel aankoopt met de korting. Tenzij je afbetaling doet aan de bank , dus je koopt op krediet. Maar bedenk dan wel dat er dus maandelijks een bedrag bij komt aan de afbetaling. Voorbeeld : € 31 aan je abonnement + afbetaling toestel aan Cetelem de krediet verstrekker ( denk een € 30 per maand ) Dus totaal som €   61 per maand. Moest je het zo met de korting willen kopen is er een Smart data verplicht en bepaald de opleg en dus je smart data je maandelijkse prijs aan je abonnement in het totaal.

2 ) moest je al een abonnement hebben krijg je ook gewoon die korting

3 ) online verkoop van toestellen gaat niet. Dit kan enkel in een shop die moeten namelijk ook bekijken of er geen schade is aan het toestel. En of deze nog werkt want dat hangt ook veel van de dagwaarde af. De teruggave is per dag verschillend dus hou daar ook rekening mee. 

4 ) ja dus zie punt 1 wat ik je al aangegeven heb.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@baeyens 

Wanneer je op de website van Orange gaat kijken kun je uw aankoop simuleren. Je kan dan overgaan naar een GO abo of de procedure "ik heb een abo en wil dat behouden" volgen.

Ook voor de nieuwe abo's is geldig dat jet een korting krijgt bij twee abo's, en voor de GO Unlimited is dat ook € 31 ipv € 40.

Dat van die Smart Data is niet van toepassing op foons boven de € 500 heb ik ergens gelezen ...

Naargelang welk abo (GO formule) dat je kiest zakt de prijs tegenover aankoop zonder abo.

Indien je geen gebruik maakt van Coyote of Orange Cloud zie ik geen reden om niet over te stappen naar GO Unlimited.

Wat betreft de overname van uw oude foon: zie het antwoord van @patrick2 

Wat betreft een afbetalingsplan: dat zul je ook in een shop moeten regelen, dus dat kan nu even niet. Voor zover ik weet toch niet. Even opgezocht:

Waar kan ik een gespreide betaling aanvragen?

Wil je gespreid betalen? Ga naar een Orange-shop bij jou in de buurt (de formule voor gespreid betalen wordt nog niet online aangeboden).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @baeyens @Cdt24801 @patrick2 

Smart data opties zijn inderdaad niet van toepassing op toestellen boven de €500 net zoals daar ook vroeger geen smartphone abonnement mee mogelijk was. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

baeyens
Gewaardeerd verkenner

Oke super thx!

Leden met de meeste pluimen