Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-06-20 12h43
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo allemaal
Tot mijn spijt zal mijn eerste berichtje in deze community er eentje met een beetje frustratie zijn,...
Op 25 mei bestel ik via Orange een nieuwe smartphone (iPhone SE) via het callcenter. Ik regel de betaling onmiddellijk. Men belooft me een levering 4 dagen later.
4 dagen later geen levering....
Ik merk ook dat bij een volgende facturatie deze aankoop reeds in rekening werd gebracht.
Maar,... de levering blijft uit.
Ik belde ondertussen 5x met het callcenter en men zegt dat ze niet weten wat er mis is.
Ik krijg een dossiernummer: 49808778 en neem via messenger contact op met Orange.
Ik krijg op 15/06 een antwoord: "Het dossier is momenteel jammer genoeg nog niet behandeld....".
We oefenen wat geduld uit en nemen na een paar dagen langs dezelfde weg terug contact op: "Ik heb het in escalatie geplaatst om dat ik zie dat het nog niet behandeld is...."
Fijn, ze zijn er mee bezig denk ik dan.
Ondertussen is het 28 juni, nog steeds geen antwoord of uitleg. We tasten in het duister en worden de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd....
Is er iemand in een gelijkaardige situatie? Dit is toch geen normale service, he....??
Kan er iemand ons verder helpen aub?
Hallo, ik heb dit probleem nu. Mag ik weten hoe jij het gedaan hebt? Groetjes Laetitia
KIjk, @desnor dit is geen normale manier.
Er is wel wat ( veel) vertraging met deze crisis.
Ik zou een messengerbericht sturen om nieuws te krijgen. Geef het nog 14 dagen tijd.
Daarna kun je nog altijd zien wat je doet
Niemand hier kan je helpen, we zijn allemaal klant hier
success,
hi
allemaal bedankt voor de reactie.
ik geef ze nog even tijd. Hopelijk krijg ik toch een fatsoenlijk antwoord tegen morgen of overmorgen.
Anders ben ik inderdaad genoodzaakt om er inderdaad verder mee te gaan. Spijtig dat het dan zo ver moet komen. Dit is een toestand die toch echt niet door de beugel kan!
Groeten!
Dit is zeer jammer om te lezen.
Veel kunnen we niet doen, omdat we hier ook allemaal klanten zijn. Je bent jammer genoeg niet alleen met dit issue
Moest je toch geen gehoor krijgen bij Orange, kan je via Test aankoop een klacht neerleggen. Want dit kan echt niet meer door de beugel.
https://www.test-aankoop.be/klagen/bedrijven/orange-(ex-mobistar)/100000086
succes
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |