Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-09-18 21h18
Antwoorden: 66 antwoorden
Nu met de voorstelling van de nieuwe iPhone Xs die DUAL SIM gaat ondersteunen, maar enkel via eSIM...
Is er bij Orange al zicht op eventuele ondersteuningen van eSIM?
Alvast bedankt!
Manu
@NaughtyByNature schreef:
Daar wachten we allemaal met geduld op 😉
met veel ongeduld zul je bedoelen 😋
@Cdt24801 Nooit 😜
@NaughtyByNature schreef:
@Cdt24801 Nooit 😜
Aha, OK, jij bedoelt dus dat je veel geduld hebt. Als het nog lang duurt ga jij dat niet erg vinden ...
@Cdt24801 Dat is zo 😊
Wel wel... een half jaar na mijn laatste post, en nu komt het er dan toch van. Is al iets dat je het op iPhone gratis kan activeren. Dan is er tenminste plek om de SIM van mijn werk in het toestel te stoppen (ik heb ondertussen ook een 11 Pro). Apple watch heb ik niet vervangen, nog steeds de 2. Had geen zin, en 4G is er toch niet op de modellen die je hier koopt of het werkt niet wanneer je elders koopt (kocht). Ben eens curieus wat het gaat worden voor die dingen, wanneer het komt, en hoeveel het dan gaat kosten om met hetzelfde nummer bereikbaar te zijn wanneer je je iPhone bvb. in een locker hebt zitten maar wel op het strand ligt met je Apple watch om...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |