Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-03-20 11h54
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb gisteren een upgrade gedaan van abonnement, en daarop stond dat je je gsm moest uitzetten en terug aanzetten en dat je dan wel bereik zou hebben. We zijn nu bijna 24u verder en ik heb nog steeds geen bereik. Ik heb alles al geprobeerd. Ook klantenservice nummer is niet beschikbaar dus heb geen idee wat ik moet doen.
Ik heb gisteren een upgrade gedaan van abonnement, en daarop stond dat je je gsm moest uitzetten en terug aanzetten en dat je dan wel bereik zou hebben. We zijn nu bijna 24u verder en ik heb nog steeds geen bereik. Ik heb alles al geprobeerd. Ook klantenservice nummer is niet beschikbaar dus heb geen idee wat ik moet doen.
Ugh @Maureenschram,
Er gebeuren inderdaad enkele bugs als je van een oude naar een nieuwe tariefplan overgaat. Het zou binnen de 24u in orde moeten zijn. Als het langer duurt neem sowieso contact op met de diensten waar @patrick2 er over heeft !
Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien
Totem
@Maureenschram dan zou ik via messenger eens proberen om je vraag daar te stellen kan ook via twitter moest je dat hebben op je pc. Heb nog al eerder hier een post gezien die hetzelfde probleem heeft. Dus hopelijk kan je het op die manier oplossen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |