annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen service na update

Topic gestart op: 18-03-20 11h54

Antwoorden: 2 antwoorden

Maureenschram
Aspirant verkenner

geen service na update

Ik heb gisteren een upgrade gedaan van abonnement, en daarop stond dat je je gsm moest uitzetten en terug aanzetten en dat je dan wel bereik zou hebben. We zijn nu bijna 24u verder en ik heb nog steeds geen bereik. Ik heb alles al geprobeerd. Ook klantenservice nummer is niet beschikbaar dus heb geen idee wat ik moet doen.

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb gisteren een upgrade gedaan van abonnement, en daarop stond dat je je gsm moest uitzetten en terug aanzetten en dat je dan wel bereik zou hebben. We zijn nu bijna 24u verder en ik heb nog steeds geen bereik. Ik heb alles al geprobeerd. Ook klantenservice nummer is niet beschikbaar dus heb geen idee wat ik moet doen.

Ugh @Maureenschram,

Er gebeuren inderdaad enkele bugs als je van een oude naar een nieuwe tariefplan overgaat. Het zou binnen de 24u in orde moeten zijn. Als het langer duurt neem sowieso contact op met de diensten waar @patrick2 er over heeft !

Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Maureenschram  dan zou ik via messenger eens proberen om je vraag daar te stellen kan ook via twitter moest je dat hebben op je pc. Heb nog al eerder hier een post gezien die hetzelfde probleem heeft. Dus hopelijk kan je het op die manier oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen