Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-20 15h58
Antwoorden: 1 antwoord
Wij bestelden 2 gsm's waarvan er ene aangekomen is en de andere niet. Elke keer ik contact met orange opneem krijg ik een andere uitleg. Het liefst van al zou ik de reeds ontvangen gsm terugzenden en het bijbehorende abonnement opzeggen want men heeft toch 14 dagen bedenktijd maar ik krijg daar nooit een zinnig antwoord op van de telemedewerkers. Als men naar hun belt zetten ze u vaak in wacht en na een tijdje verbreekt de verbinding steeds waardoor ik telkens opnieuw moet beginnen mijn verhaal te doen.
@avandionant het is jammer te lezen dat je problemen hebt met de levering van je tweede toestel en dat je daardoor ook je abonnement wil opzeggen. Hier heb je een link wat je kan doen voor je eerste bestelling te retourneren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |