annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 11 al méér dan één maand afwezig!!

Topic gestart op: 22-05-20 16h35

Antwoorden: 5 antwoorden

abigail_maldo
Aspirant verkenner

iPhone 11 al méér dan één maand afwezig!!

Goede middag
Twee dagen geleden zei een van u collegas dat mijn toestel vandaag zou aankomen en die is er niet. Ik wacht al meer dan een maand voor mijn gsm. Ik heb ook geen ordenummer gekregen. Elke medewerker van Orange die ik probeer te contacteren om dit probleem op te lossen of wel hangt af of wel zegt niets nuttigs. Ik zou so snel mogelijk een antwoord willen krijgen! Ik begrijp dat het een moeilijke periode is, maar waarom blijven jullie dan nog GSM verkopen online ?

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Charlotte20
Ervaren verkenner

Eens via Messenger sturen ze helpen jou daar soms echt goed. Je moet wel effe wachten op antwoord maar ze sturen nog zelfde dag terug 

0 pluimen
Dorine
Ervaren verkenner

Orange zelf verwittigen, het beste is bellen dit gaat sneller.

0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Heb je de bevestiging van je bestelling en/of Track & Trace ontvangen of dat ook nog niet? Ik zie dat de telefoons via de website gewoon in voorraad zijn dus hier gaat dan toch echt iets misgelopen zijn. Ik zou zoals @patrick2 aanhaalt, even contact met de klantendienst opnemen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@abigail_maldo  beste is eens via het Webcare team contact te zoeken of de klantendienst. Zij gaan dit voor je nakijken wat er fout gegaan is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen