annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 pro max besteld maar reeds geen verzending mail gekregen.

Topic gestart op: 14-11-20 07h16

Antwoorden: 15 antwoorden

ProAppleUser
Gewaardeerd verkenner

iPhone 12 pro max besteld maar reeds geen verzending mail gekregen.

Hey Iedereen,

Ik heb vandaag 13 nov 2020 een iphone besteld rond om 15-16u ongeveer. ik heb nadien een orderbevestiging gehad maar tot nu toe geen enkel verzendingsbericht of mail. Duurt dat zo lang misschien om te versturen. Op het site stond er op dat het nog in "Voorraad" is.

Zelfs op het website stond er op;

"Levering van je simkaart"

Binnen de 2 werkdagen ontvang je je simkaart en smartphone. Om veiligheidsredenen hebben we je simkaart nog niet geactiveerd.
Je bent reeds klant bij Orange? Dan hoef je helemaal niets doen. Je abonnement wordt automatisch aangepast en je smartphone wordt binnen de 2 werkdagen bij je afgeleverd." 

EN NADIEN 

"Alle bestellingen vóór 19u worden gratis de volgende dag geleverd door bpost, zelfs op zaterdag. Als je tijdens het weekend bestelt (op zaterdag of zondag), wordt je bestelling op dinsdag geleverd." 

Dus ik verwacht het dan ook dat het zaterdag 14 nov 2020 geleverd word. 

Is dat altijd zo trage leveringen? 

 

PS; Ik heb al een abonnement bij Orange. 

En bij mij moeten ze niet achter de CORONA schuilen. 

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Anonymous
Niet van toepassing

@ProAppleUser 

De mensen van Orange werken in deze tijd heel hard om al de bestellingen rond te krijgen. Dus nog even geduld. Je zal je toestel zeker ontvangen. 

ProAppleUser
Gewaardeerd verkenner

@AnonymousDank u wel, Ik zal het dan moeten effe geduldig wachten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ProAppleUser  je gaat echt wel geduld moeten hebben met de levering hiervan. Je kan de ene minuut zien er is voorraad en je bestelt maar die minuut dat jij bestelt is de voorraad weg dat is mogelijk. Dus je krijgt je toestel wel maar houd er dus rekening mee dat het langer kan duren als dat je gewoon bent. 

En nee Orange kan geen mail sturen of andere bericht geving dat de voorraad op is. Puur omdat er heel veel online bestellingen zijn en het toestel is erg populair. In de shops zijn deze ook allemaal uitverkocht.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ProAppleUser
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 ii denk niet dat ik kan wachten en geduld voor hebben. Ik koop al jaren uit internet en heb nog nooit lang gewacht voor iets, daarom wat ze beloven moeten ze het dan doen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen